o ja, mijn moeder werkt bij de DA als assistent een de DA zocht een pony om op te oefen met een peesscen, we nemen rachel dus zondag rond half tien mee
Hoop voor jullie dat de tenen en vingers minder pijn gaan doen Ben ik dus toch niet de enigste lomperik hier in het topic. Gelukkig heb ik nog nooit wat gebroken, wel veel gekneusd of opengehaald
En balen dat die buitenrit niet zo heel goed ging. Die dagen zitten er helaas ook tussen natuurlijk.
Ben benieuwd vandaag. Om 3 uur vanmiddag komt de hoefsmid. Die gaat als eerste de hoeven van de Friesjes doen en daarna kijken naar Boelie's hoefjes, of daar wat mee moet gebeuren of niet. Ik denk haast van wel, want ik vind de hoeven wel wat ongelijk en lang. Niet heel dramatisch ongelijk of lang, maar ik denk dat er wel iets van af kan. En meneer Boelie staat nu ook apart van de Friesjes. Of ja, wel in dezelfde paddock, maar met een draadje er tussen. De jongste Friese merrie is hengstig en bied zichzelf aan aan Boelie. Boelie snapt de bedoeling nog niet helemaal en gaat maar in de achterbenen bijten En daar wordt die Fries enorm chagrijnig van en gaat schoppen. Dus voor Boelie's veiligheid, de rust van die Fries en om te zorgen dat meneer niet te snel in de gaten krijgt wat er moet gebeuren, staat hij apart door middel van een schrikdraadje dat de paddock in tweeën verdeeld. Hij heeft gelukkig nog erg veel respect voor dat draadje en weet nog niet wat springen is En die merrie bied zich niet aan dankzij dat draadje. Dus het gaat zo ver wel goed gelukkig.