Ik zaag ook echt altijd in me vingers ben daar gewoon slecht in We moesten ook dat houd raspen ofzo ik heb ook 4x me duim geraspt maar die is niet door me velletje heen hahah
volgens mij is mijn teen echt gebroken of mijn pees gescheurd, hij doet echt pijn... als hij morgen nogsteeds zo'n pijn doet g aik gewoon naar de HA...
Regendans
Geplaatst: 18-04-13 20:01
Pippelinos
Geplaatst: 18-04-13 20:04
Een teen breken is echt niet fijn, ik heb dat ook gehad ( ben in het ondiepe van een zwembad gesprongen van 2 meter hoog wist ik veel dat met maar 50cm diep was was ook nog eens op vakantie ) en nu als ik zwem of veel loop/ren schiet telkens me teen uit de kom en dat doet echt vreselijk zeer, tja en dan moet je hem terug duwen en dan als het mee zit blijft die zitten maar meestal gaat die er dan weer uit
hahhaa ik heb me teen oko si gebroken... ook toen ik in het zwembad sprong... maar man, wat doet hij pijn! ik g aecht dood hier hahaha dat lijkt me echt poedersuiker...
Regendans
Geplaatst: 18-04-13 20:06
esmee_akker schreef:
Wat heb je eigenlijk gedaan met je teen Noor?
toen ik van rachel; afstapt eheb ik waarschijnlijk een verkeerde beweging gemaakt...
Ik zei aan het begin van DA estafette ' en je kan hier gewoon niet vallen' Doorzitten, slalommen, op en afstappen. Dus zo'nmeisje uit mij team aan de beurt, gaat ze op en afstappen valt ze terwijl ze al met 2 benen op de grond stond. Wij kei hard laguh
Regendans
Geplaatst: 18-04-13 20:12
esmee_akker schreef:
Nederlands talige zangtalenten zijn niet zo mijn ding
I LOVE NIELSON EN NIELS GEUSENBROEK EN ANDERE GASTEN
ok, ik heb ecth een hekel aan danny de munk maar deze is echt hij is eigenlijk van lil' kleine, maar ik hou niet zo van mensen die met kanker schelden
ik heb eigenlijk best wel een hekel aan nderlandse
Pippelinos
Geplaatst: 18-04-13 20:13
Haha
Ah fack moet nog kei veel hw maken Morgen wel maar tot 12:10 naar school dan met de trein naar A'dam en dan pas rond 22:00 thuis maar wordt wel een hele leuke dag
Regendans
Geplaatst: 18-04-13 20:13
Lynn_FDA schreef:
Ik zei aan het begin van DA estafette ' en je kan hier gewoon niet vallen' Doorzitten, slalommen, op en afstappen. Dus zo'nmeisje uit mij team aan de beurt, gaat ze op en afstappen valt ze terwijl ze al met 2 benen op de grond stond. Wij kei hard laguh
hahaha leuk1
maar DA? Dierenarts?
Regendans
Geplaatst: 18-04-13 20:14
esmee_akker schreef:
Haha
Ah fack moet nog kei veel hw maken Morgen wel maar tot 12:10 naar school dan met de trein naar A'dam en dan pas rond 22:00 thuis maar wordt wel een hele leuke dag