Ik ben ook al begonnen met sparen. Laatst meevaller gehad wat geld betreft. Een spaarrekening dat ergens bij me geboorte is geopend en dan dit jaar uitbetaald werd. Groot deel gelijk op me eigen spaarrekening gezet. Lekker rente sparen En meedoen met acties op facebook. Wel nog gokken met maten voor hoofdstellen en dekens, maar met win-een-zadelactie heb ik wel al bedacht dat ik met zo'n actie voor boomloos ga. Past op elk paard en zitten heerlijk Alleen beetje lastig met opstappen, omdat ze sneller schuiven natuurlijk Tenminste, dat is mijn ervaring
Die sportpunten gaan per 'clinic'. Moet dus meedoen aan minimaal 5 clinics. Elke gemiste les moet ik dan weer apart inhalen. Ik moet nog 40 punten (20 per clinic) en dan nog 2 lessen inhalen als ik het goed heb. Maar de leraar was dik tevreden over vandaag, dus denk dat het allemaal wel goed gaat Helaas valt paardrijden net weer buiten de boot, want de manege waarop ze die lessen organiseren is op de dinsdag dicht. En raad eens wanneer we die sportclinics hebben? Juist ja, op de dinsdag Mag mijn gemiste lessen helaas ook niet opvullen met de rijlessen die ik iedere zaterdag heb. Maar goed, ik overleef het wel
Pippelinos
Geplaatst: 16-04-13 22:00
Idd, en is het niks dan valt die 13 euro ook wel mee en wie weet doet ze net idd wel beter, ze heeft nog nooit iets anders gehad dan een hoge het zou dus best kunnen dat ze er fijner op loopt, ik denk dat ik deze week nog naar het gareel ga alleen nu moet ik er zelf nog aan denken Succes met leren!
Bijna elk paard dan. En aangezien het er tot nu toe niet uitziet dat Boelie een hele rare bouw krijgt, neem ik aan dat boomloos hem ook past. Hij groeit erg gelijk op wat verhoudingen betreft.
Wil eigenlijk thuis even een paar sprongetjes maken alleen ik zoek niet die hindernis klaar te zetten en vindt het vervelend als ik telkens af moet stappen om die balken een gaatje omhoog te doen Dus ik denk dat ik niet ga springen, maar ga dressuren heb zaterdag dressuurwedstrijd dus een keertje niet springen is geen ramp