Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

vind je hem niet mooi ofzoo

Meneer was een van de twee Friezen aan het irriteren, die Fries was dan ook toevallig hengstig en bood zichzelf enorm aan. Maar ja.. Boelie snapt er nog niet veel van en gaat bijten, waardoor die Fries dan weer ging uithalen met de achterbenen. Dus ook voor Boelie's veiligheid en voor de rust van die Fries, heeft de eigenaresse van de Friesjes meneer even apart gezet door een draadje te spannen. Daarna, toen ik klaar was met school, had ik de sms gelezen, omdat die eigenaresse weg was, en had ik Boelie meegenomen. Flinke dosis haren uit hem weten te borstelen met enkel de Furminator
Geweldig ding, geen spijt van dat ik het gekocht heb. En daarna even achterom gewandeld om hem wat gras te laten maaien
Vond hij helemaal niet erg
Had voor mezelf een kruk meegenomen, zodat ik in de tussentijd kon zitten en Boelie tegelijkertijd kon vasthouden. Had namelijk nog moeten sporten voor sportpunten voor school
Dus ik was kapot, en ben dat stiekem nog steeds

Volgensmij koste die niet super veel, weet alleen niet meer waar ik heb gezien heb
ik ga even zoeken haha
dan neem ik hem mee.
en dan ga ik even zoeken