Ik heb ook zo veel dingen wat ik graag wil kopen, maar ik kan beter ff een paar jaar wachten, tot Boelie zo goed als uitgegroeid is. Zo veel leuke halsters, dekjes, frontriemen, hoofdstellen, zadels, etc. Wel wil ik binnenkort chaps gaan halen. Is toch net wat veiliger dan alleen mijn 'werkschoenen' zonder chaps. Vandaag had Boelie in het 'strafhoekje' gestaan Meneer was een van de twee Friezen aan het irriteren, die Fries was dan ook toevallig hengstig en bood zichzelf enorm aan. Maar ja.. Boelie snapt er nog niet veel van en gaat bijten, waardoor die Fries dan weer ging uithalen met de achterbenen. Dus ook voor Boelie's veiligheid en voor de rust van die Fries, heeft de eigenaresse van de Friesjes meneer even apart gezet door een draadje te spannen. Daarna, toen ik klaar was met school, had ik de sms gelezen, omdat die eigenaresse weg was, en had ik Boelie meegenomen. Flinke dosis haren uit hem weten te borstelen met enkel de Furminator Geweldig ding, geen spijt van dat ik het gekocht heb. En daarna even achterom gewandeld om hem wat gras te laten maaien Vond hij helemaal niet erg Had voor mezelf een kruk meegenomen, zodat ik in de tussentijd kon zitten en Boelie tegelijkertijd kon vasthouden. Had namelijk nog moeten sporten voor sportpunten voor school Dus ik was kapot, en ben dat stiekem nog steeds
Noor, je hebt nu ook lage neusriemen met lak! Volgensmij koste die niet super veel, weet alleen niet meer waar ik heb gezien heb ik ga even zoeken haha
Rijd je meestal met een lage neusriem? Merk jij ook een verschil als je met een hoge neusriem rijd? Of rijd je er nooit mee? Ik wil dat eigenlijk ook wel eens gaan proberen misschien dat ik binnenkort een keertje een goedkope koop, ik heb Bo altijd gereden met een hoge neusriem, maar ben eigenlijk wel benieuwd hoe ze het doet met een lage neusriem
Ik vind een lage neusriem heel fijn! Ze heeft er een stillere aanleuning van! Ik heb gewoon een losse neusriem gekocht bij het gareel. Ik zou het voor 13 euro zou ik het gewoon proberen!
Dat valt idd mee! Is wel het proberen waard, volgende keer als ik er weer kom en er aan denk dan neem ik hem mee. Ik ben nog ff bezig met huiswerk maken en dan ga ik even zoeken