Ik ben weer klaar bij de paardjes Eerst het borsttuig gepast, en dat was te klein, toen even gereden, daarna kwamen ze voor de verzekering en dan moeten ze allemaal een stukje draven, daarna me oom heel lief aangekeken voor zijn auto omdat me moeder op verjaardag is en me vaders werk bus had de jongen mee die bij me vader werkt, we mochten de auto lenen toen weer terug naar het gareel geweest voor een maatje cob voor me borstuig die hadden ze niet zo hangen, is ze achter wezen zoeken en toen hadden ze er nog 1 toen weer naar huis en gegaan wilde ik gaan passen maar lag bodea in het zonnetje te slapen dus die heb ik maar door laten slapen toen ze opstond me bosrtuig gepast en hij past, er moet alleen even een gaatje bij worden gemaakt omdat hij iets te groot is daarna Bodea gewassen want het zonnetje schijnt hier toen even met haar gewandeld zodat ze droog kon worden en nu ben ik aan het koken omdat me moeder nog niet thuis is en de rest hier ook honger begint te krijgen
Ik heb me wedstrijd er weer op zitten, Foutloos en 67,5 stijlpunten, ik had haar meer bij moeten houden en niet zo hard moeten laten lopen maar dat kan nu niet meer verandert worden De eerste 5 mochten barrage en ik was 7e dus viel er net buiten maar ben wel trots op der en ben blij met me winstpunt Er was een fotograaf en ik heb een foto alleen die moet ik nog op de computer zetten maar die laat ik wel even zien als hij op de computer staat
Ik ga kijken of dat ik hem ddl op de computer kan zetten alleen ik sta er echt lelijk op haha veel te geconcurreerd maar Bodea staat er wel heel leuk op
Veel plezier Noor!
Jammer Naad! Bij iedereen kan het wel eens minder gaan