ik moet het ook nakijken, ik weet alleen dat amaretto op dezelfde dag als mn oma jarig is, Sian 16... mei/maart/april en Bambi dacht ik toch echt 31 maart
Farouche 25 April. Word mevrouw alweer 21!!! Als ze 25 word gaan we mega party houden, net als mensen als ze 50 worden, met een Sarah *Fantaseeert lekker verder
Ik ken de data nooit uit mijn hoofd. Neon is ergens in juli jarig (10de of zo???), ik zag van de week in het paspoort van Special Rose dat zij de 30ste van deze maand jarig is. En bijna al onze eigen hackney fokproducten zijn van eind maart, begin april. Michael is van mei meende ik. Alleen Devdan weet ik uit mijn hoofd, die had een makkelijke geboortedatum, 05-05-05.
Welkom Mariëlle! Leuk dat je een pony van bij Sintels hebt.
Tammy is 26 april 1998 geboren en Allison 30 mei 2004. Zelfs van mijn vorige paard weet ik het nog uit mijn hoofd.
Gisteren ben ik met school naar Antwerpen geweest... de hele dag. Echt balen, want nu weet ik niet hoe het met Allison gaat. Mijn moeder heeft met haar gewandeld, dus ze heeft wel aandacht gehad. Ze durfde alleen geen termometer in haar achterste te steken.