Iemand trouwens ook een idee voor mn profiel, ik wil hem veranderen want heb deze nu al zo lang.. Maar heb echt geen idee hoe ik m nu wil..
_BlackPearl_ schreef:Iemand trouwens ook een idee voor mn profiel, ik wil hem veranderen want heb deze nu al zo lang.. Maar heb echt geen idee hoe ik m nu wil..ik wou n og een keer je profiel veranderen. ooit, ooit, oooooit..
Jorine_Falco schreef:_BlackPearl_ schreef:Iemand trouwens ook een idee voor mn profiel, ik wil hem veranderen want heb deze nu al zo lang.. Maar heb echt geen idee hoe ik m nu wil..ik wou n og een keer je profiel veranderen. ooit, ooit, oooooit.. Je mag er mee bezig als je wil hoor
trouwens ging iedereen accoord als ik en kirsten het topic maakten? of wil jij birgit (of iemand anders)
_BlackPearl_ schreef:Oh, ik moet even gaan, hondje moet even eten en uitgelaten Ben straks wel weer terug *leest dit nu pas *sjit schiet op
ik heb trouwens mn hele bestelling van de H&M binnen gekregen, ben zooo blij met alles. zal ik alles maar laten zien?
Deze waren echt goedkoop! Ik heb het linkerhempje & de roze.http://shop.hm.com/nl/campaign?campaign=805_TOPDeze heb ik in het wit en deze
_BlackPearl_ schreef:Gaaf Joor was nog lang niet alles is allemaal voor de lente & zomer enzo, vindt het heerlijk om dan al kleren te kopen
Ik zal trouwens mn ckv verslag even gaan afmaken, hoef ik dat dit weekend ook niet meer te doen En ik verveel me en erger me dood