Halloo.. Ik meld me ook weer even na even niks van me te laten horen
Heb ook ff gereageerd in het topic. Onzin dat ze zo over de hond bezig zijn. Al vind ik het wel een wonder dat er nog geen gedoe is over het rijden zonder cap en goede schoenen Even voor de goede orde, ik heb daar niks op tegen. Mijn hond loopt ook gewoon tussen de paarden door en ik kan mij goed voorstellen hoe verleidelijk het is om ff zonder cap en 'goede' schoenen op te stappen en ff een rondje te rijden
Met Boelie gaat het goed. Hij begint wel iets meer hengstenstreken te krijgen nu. De Friesjes zijn weer hengstig, maar hij snapt gelukkig nog niet wat hij nog meer kan doen dan wat snuffelen Kreeg laatst alweer te horen dat hengsten niet meer groeien, nadat ze gedekt hebben? Beetje raar verhaal vind ik, maar ik zou het ook zonde vinden als hij stopt met groeien bij de 1.30 Laatst had hij mij wel gebeten, maar daar heb ik hem een tik voor teruggegeven. Heb geen hap meer gehad die 2 dagen die daarna kwamen. Hopen dat dat zo blijft, want ik vind gebeten worden niet zo leuk Binnenkort gaat hij ook voor de eerste keer bekapt worden door de hoefsmid. Zijn hoefjes zien wat ongelijk uit. Eentje is wat platter dan de andere en de achterhoeven lijken mij wat lang. Ben benieuwd hoe zijn eerste hoefsmidbezoekje bevalt. Er wordt geregeld dat er een afspraak gemaakt wordt, zodat ik er bij kan zijn