Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jorine_Falco schreef:Bokkers. Heb even jullie hulp nodig..
Falco is geen top dressuurpaard. Nageeflijk is te moeilijk en wijken lukt ook niet supper goed. Schouderbinennwaarts kan net, maar niet geweldig. Gewoon fun. Hij is mijn soulamte, ik hou van hem en geef om hem.. Hij i smijn maatje. Mijn meode rvindt hem ook leuk. Nu rijdt ik hem nog in de 'ponyles'. Als er een reden is dat ik falco niet kan rijden, kan ik niet op een ander. Hoezo iet? Hij is de grootste pony. Die bedacht ik me net. Ik pas de beugels van de anderen niet meer, ik ben te groot.
Nu dacht ik, en dan?
Falco kan de zwaardere proefjes, die nu komen, niet aan denk ik. Ik denk dat ik dan echt ga zakken, omdat hij ze niet aankan.. Maar op wie moet ik dan? De paaren op de manege vindt ik niet leuk..
Neonlight schreef:Dat eurostar dekje is echt heel mooi, en voelt fijn aan. Vandaag nog in mijn handen gehad.
[***], eigen jury's is nooit goed. Nu heb je tenminste een jury gehad die heeft beoordeeld zoals ze moeten. En je bent geslaagd, dat is alleen maar een teken dat het echt goed was en het slagen waard was! Een groot compliment dus, nu weet je zeker dat je het niet gekregen hebt.
Wat betreft Falco, het is vervelend, maar ik denk dat je toch een manegepaard moet proberen. Je vindt ze niet leuk, maar als je het niet probeert kun je dat ook niet met zekerheid zeggen.