wát een dag heb ik gehad... begon om half 9, dus 8 uur al op mn fietsje. kom ik daar aan, ja je hebt 1e uur vrij... fijn 2e + 3e uur les gehad. Onze lerares van het 4e uur was meerijden met excursie, kwamen we na een tijdje pas achter (niks gezegt..) tussenuur dus. Opeens vielen ook duits + eco uit, ja lekker. 3 tussenuren áchter elkaar! En ik moest me in de pauze DAARTUSSEN nog melden, dus moest ik wel blijven... en daarna nog een uur les en dan uit
ja irritand is dat he jeanine! ik had maandag maar 1 uur les wist ik niet eerste 3 uur had ik vrij(wist ik) dus 4e kom ik aan, valt het 4e en 5e én 7e uit! dus voor 1 uur een uur gereist Irritand is dat he, 3tussenuren achter elkaar!
owmaigosh, ik heb zaterdag verjaardag van vriendin, volgende week vrijdag+zaterdag ook party's, die week daarop ga ik bij iemand slapen alles voor party
: ik heb altijd veel van jou geleerd je zei me altijd dit is goed en verkeerd door jou ben ik geworden wie ikben het is niet altijd makelijk gewet het leven is niet altijd echt een feest maar ik ben zo blij dat ik je heb
ookal ben ik zo druk ik kom altijd weer terug is het laat op de avond of diep in de nacht
dus hoe groot ik ook mag worden wat voor ster ik ook mag zijn voor jou blijf ik hetzelfde; ik ben nog steeds zo klein