Ik heb alleen de eerste proef gezien, maar ze vondt de 2e proef veel beter gaan en daar had ze volgensmij net geen WP opzich ging het niet zo heel slecht, maar ze mag iets nageeflijker dan ziet het er net was netter uit.
Ze had er nog een beetje moeite mee, maar ach ze zit er nu een ruime maand op dus dat komt denkik wel goed, ik heb er ook nog even opgezeten en heb haar nog even nageeflijk gereden, maar ik heb haar 3,5 jaar gereden dus weet percies hoe ze is
Uhm weet ik nog niet, maar ik kan wel me moeder vragen of die me afzet en dan 'alleen' verder ga en dan jou tegen kom. Maar wil je doordeweeks of in het weekend?
Als we bijv. Doordeweeks gaan kan ik meteeen uit school gaan, het leukt me zooo leuk! Ik kan dat evt ook wel vragen of mijn moeder me in oss afzet als je iin het weekend wil
Doordeweeks gaat voor mij een beetje lastig want het echt een *** rooster Ik ben maandag tm donderdag pas om 16:15 thuis, allen vrijdag ben ik om 14:15 thuis dus kan ik om 14:45 zoiets in Oss zijn, maar ik weet niet hoe jij met je rooster zit