Zal ik doen! Ik denk dat ik er binnenkort weer ben want moet nog een keer naar de stad, en ben daar al een tijdje niet meer geweest, misschien wel volgende week ergens.
hihihi , even over iets anders, welk jasje zou jij kiezen?
prijzen liggen ongeveer het zelfde, ik het liefste onder de 150/175 blijven... omdat ik als ik weer echt op cc wil, ook nieuwe laarzen wil, plastron en al die dingen... kom je toch al gou rond de 400 euro....
Die grijze is ook gaaf! Ik vindt die grijze en de onderste, HH jasje met geblingt het leukst Maar dat vindt ik, misschien dat iemand anders er niet zo over denkt haha
klopt! ik ben verslaaft aan roze alleen mijn cc broek heeft een paarse rand ik denk dat ik voor het HH jasje ga en hem afgeef bij Irene ( van geblingt )
Ik heb alleen niet zo veel bling Heb op me wedstrijd broek van die kontzakjes dingen en daar zit een randje steentjes op En dan heb ik een plastron speld van swarovski en voor de rest lak dingetjes haha
goedemorgen! heb weer even bijgelezen, sterkte met Jewel naad!
Ik ben gisterenavond laat terug gekomen uit Frankrijk met school enorm weinig geslapen dus dat moest ik vannacht even inhalen, maar heb het wel erg gezellig gehad
vandaag Sandor weer rijden, gaat trouwens weer prima met hem zover ik weet, zal het straks ook nog even aan de staleigenaaresse vragen of die hem nog gehoord heeft.
yeah vandaag pas om 10 over 12 beginnen en dan maar tot 10 voor 2