Bente, dat krijg ik ook altijd te horen, maar het is wel waar idd
Mijn bokt doet het echt voor geen meter is zoo traag en logt telkens uit en krijg geen melding meer als hier iets is gepost, zal vast wel iets van 1 april zijn, zo te lezen al die topics
ahh das rottig en heel toevallig ik zit ook enorm in een dip maar dat heeft met andere dingen te maken dan Sandor.
Vandaag onderlinge wedstrijd gehad toch nog met Nox, uiteindelijk geëindigd met 180 punten, ben zeer tevreden met het resultaat; aangezien ik Nox erg lastig vind met rijden ondanks dat hij zo ontzettend braaf is ! k voel hem gewoon niet zo goed aan als dat ik bijvoorbeeld bij Sandor doe, maargoed dat is best logisch; Sandor rijd ik toch net wat vaker als Noxxie.
Naad nog gefeliciteerd met het winstpuntje & Noor, nog best een nette score!
pfffik kwam net ook al niet ingelogd Esmee, bokt was enorm sloom en nadat k was ingelogd logde die vanzelf inderdaad weer uit
Mijn eigen alleen ik deel hem met iemand Ik Val er zo vaak af, ik Ben bang om te rijden( inmiddels ook op andere pony's) Ik zie alleen achter uit gang n nieuwe problemen Hij alert me nu ook al bij na half in gallop de paddock in