Hee Ik ben alweer een tijdje terug.. Mijn dressuur ging goed Had 201 punten en 1e prijs(D-L1, ring 4) en springen 1 balkje, pechbalkje..dus super tevreden.. Heb helaas niemand op de foto kunnen zetten(had nog wel helemaal lijstje gemaakt en uitgeprint)..want mijn broertje had de camera en die waren we kwijt op het moment dat ik mensen had kunnen fotograferen..broertjes.. Maar goed..
Ik ben met Hoppenhof's Shardon 2e geworden in de Z1 dressuur met 209 punten De nummer 1 had 1 puntje meer.. De proef ging erg lekker, paar slordigheidsfoutjes zoals keertwendingen, en we moeten nog even dooroefenen op de wissels oefenen...maarja dit was pas de 2e keer Z, dus ik ben supertevreden en trots op 'm Ik had waardebon van 20 euro gewonnen dus Shardon heeft nu een leuk chique wedstrijdhalster
Laatst bijgewerkt door retseH op 22-09-07 18:10, in het totaal 2 keer bewerkt
heyhey, ik had echt een vreselijke pechdag valessa was extreem hyper en wou niet stappen schrok overal van.. met het proefje sprong ze telkens over de e en liep om de a heen maarja het was wel heel erg gezellig' en ik ben 5e geworden
ik heb een heleboel foto's gemaakt.. maar ik weet niet wie ik op de foto gezet heb ik ben de hele dag wel aan het lopen geweest dus 'k zal ff kijken
ik heb wel een bruine pony (best donker) op de foto, maar dat was op het hoofterrein.. weet niet of jij dat kunt zijn?? verder heb ik volgens mij geen paarden in de z gefotogafeerd.
Uhm nee denk niet dat ik dat ben... (oja ik heb rood haar, meestal zie je het net onder de cap vandaan komen ,maar ik heb wel knotje in dus dat is wat moeilijker te zien)
Ik heb je je prijs nog zien ophalen en je zien rijden Hester ! En heb Sabine gedeeltelijk zien springen..dacht ik..(als het tenminste de goeie was) en ja..dat was het wel zo ongeveer..
dat was aan het eind er was een klein meisje op haar pony die reed meev in de show.. opeens begint haar pony te steigerehn klapt achterover op haar. zei bleef ligen, ehbo erbij, show is na 5 minuten gestopt en ambulance kwanm met gillende sirene aanrijden
WAS een super dag!!!:D*D sport pony: 26ste van de 60 ong. Dressuur: 3e van de 40 ong. L1 Cat. D 2e groep, 194 punten Springen: 6e van de 70/80 ong !:D 51,5 stijlpunten BLIJ*D B, cat. DE