Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
Jorine_Falco schreef:leuk werk, krijg je er dan ook echt betaal voor *vast wel*?
awh, is echt moeilijk voor jeik bedoel, ik heb het al moeilijk met falco maar die kan ik nog zien.... jij ziet d'r niet meer...
maar ooit zijn jullie weer samen!

....
Jorine_Falco schreef:Nee, heb je nog niet verteld! Fotoo.
Ik heb trouwens een vraagje, ik las in je profiel de site jacky-stables.tk .
heb je daar veel ''contact'' mee?
Want ik keek op de site's, en vindt 2 pony's heel gaaf..
En had wat vraagjes

het is 1-1 geworden toch? _Michelle__ schreef:Die Rambo is die kruising Fjord waar ik het over had. Was echt een superleuk beestje
Oh ja Simba die gedekt heeft
Hij heeft de haflingermerrie van Lieskehh hier op Bokt gedekt.
Ben echtbenieuwd wat er uit komt
11 juni is ze uitgerekend
Heeft wel ver weg iets van falco haha 

En jullie kennende is het vast weer onzin?
Of dit keer niet 
Ik hoop echt dat het snel weer opknapt.. Heb gelukkig deze week als het goed is 2x les, maarja als er weer sneeuw komt is het niet zeker of die ene les dan wel door gaat omdat dat best ver is.. Maar zaterdag kampioenschappen
Dus ik hoo pzo dat ik mn moeder zo ver krijg dat ik deze week nog een keertje naar de manege mag, maar ze heeft het weer heel erg druk nu dus dat is nog afwachten..
zaterdag geskieëd, had het nog nooit gedaan en gingen naar zo'n indoorhal en kregen daar eerst les enzo. Ging eerst van geen meter, viel aldoor
Maar toen het eindelijk lekker ging was het zo leuk
Alleen viel ik echt keihard op de lange grote baan, het ging hardstikke stijl en ton ging ik een beetje te hard
Nu heb ik nogsteeds overal spierpijn man
En vandaag gezwommen, was ook wel grappig
Dikke lol aldoor
En nu net een uurtje ofzo thuis.. 
Fijn dat je weekendje geslaagd is!
je mist nu het super stoeren Jorine en Kirsten gepraat... wel jammer hoor! En idd, hopelijk is mama of je zus zo lief om naar de manege te gaan! Jorine_Falco schreef:haha oke, want ik vondt Utah echt heel gaaf! Zal even zoeken op marktplaats