Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jetske_ schreef:AngelsDitch schreef:Rosa reageert niet op haver.... haha.... Enne Jetske... je wilt het geven om hem wat frisser te laten worden he? In het begin kan hij dat zeker worden, maar als hij er aan gewend raakt elke dag haver te krijgen, dan reageren ze er op een gegeven moment niet meer op.
bij zijn vorige bazen kreeg hij dat zomers ook en mijn spring intructrice en crossinstructrice zeideb beide dat ie wel wat haver kon gebruiken
Luca__ schreef:Jetske_ schreef:
dat heeft bambi juist nodig
HAhaha, Jij corsst toch ook?
Als ik in het starthokje moet staan ben ik er als het aan Lisje ligt binnen 0,00000001 sec weer uit![]()
Gekding!
Jetske_ schreef:Amaretto en Bambi zijn zo verschillend:
amaretto is schrikkerig, een cross en spring sjeezereen dressuur-goed-kunner en werk leukvinder
Bambi: veel minder schrikkerig, springen saai vinder, crossenleukvinder, dressuursaaivinder, liever lui dan moe
Jorine_Falco schreef:Wat doen die van jullie als ze schrikken?
AngelsDitch schreef:Typisch een New Forester Jetske... haha liever lui dan moe... heb er ook zo een op stal staan. Zelfs met buitenritje... rustig galopje en harder krijg je haar echt niet.
AngelsDitch schreef:Als die van mij schrikt gaat ze met 4 benen aan de grond genageld staan.