Ik ga wel binnenkort met de Haflinger die ik nu rijd proberen wat onderlinge wedstrijdjes te rijden, zo hier en daar. Heb een keer eerder een onderlinge wedstrijd gereden, maar dat was met me verzorgFries. Dat is toch alweer een heel paard
Dus ik kan nog niet zeggen dat ik ervaring heb met het starten van een pony tussen de paarden, maar ik ben het wel van plan. Ben zelf niet heel groot en dan ga ik niet op van die enorme bakbeesten rijden Ze doen het er maar mee als ik de ring binnen wandel en ik zie dan wel waar het schip strand Tenminste, zo denk ik er over.
Denk wel dat bij New Forest pony's minder lacherig gekeken wordt, als je een jury hebt die alleen fan is van sportwarmbloedjes. Dus ik zou zeggen ga er voor Niet geschoten is altijd mis
Fijn dat je les goed ging Esmee. Altijd leuk om te horen als er iets goed gaat!
Idd, ik ben zelf 1.56 en heb laatst een kwpn x arabier van 160 verkocht gewoon omdat ik het niet fijn bij elkaar kan rijden. Ik heb me aangemeld bij een rijvereniging dus ga nu veel oefenen en dan starten Heb wel 2x oefendressuur gereden met 184 en 190 punten ofzo dus dat ging wel mooi haha Voor mij zelf is het 12 jaar geleden dat ik wedstrijden reed. Vind wel dat er veel veranderd is
patserke
Geplaatst: 28-03-13 22:12
Even wat foto's spammen hier had ik hem net een jaar, de laatste tijd heb ik er niet veel op gereden, maar door verzorgers.
Nou in ben weer terug van het 538 feest bij ons op school, duurde eigenlijk van 20:00 tot 8:00 's ochtends maar ik ben nu weer thuis, vond het echt niks
Ik heb vanavond les, en omdat ik maandag clubdag heb en geen idee hoelang het duurt om rachelle te vlechten ga ik dat ook nog doen ik heb vrij t/m woensdag
ik vertrek woensdag naar Ieper/Lille met school hihi, heb er best zin in iemand van hier, daar al eens geweest??
gisteravond iets te laat naar bed gegaan en vanmorgen er weer vroeg uit om op stal te helpen. nu dus enorm moe. vanmiddag ook nog werken. ghehe. morgen met een vriendin mee op wedstrijd, haar wedstrijddebuut! (: is trouwens de vriendin waarvan ik de pony deze week reed
Ik ga zo maar eens omkleden en Bo vast een beetje poetsen en de trailer laden, dan even avondeten en richting oefendressuur op de club. Ik heb ingeschreven op 2 proeven L2 maar verwacht er niet veel van omdat het de laatste tijd niet echt goed ging, maar deze week zit er echt alweer verbetering in dus wie weet gaat het wel goed. Vindt het meestal ook wel fijn om vast de proeven te hebben geoefend want wil over een tijdje wel over naar de L2 dus dan heb ik die vast een keer gereden
ik wil nu een startpas voor jackson gaan aanvragen en zijn papa kon ik makkelijk vinden maar zijn moeder niet. nou moet je een levensnummer van zijn moeder invullen maar die kan ik dus nergens vinden in het paspoort alleen haar stamboek nummer. weet iemand hoe ik dit kan vinden? heb ook al gekeken op horsetelex maar veel paardjes staan daar niet op en zo ook zijn moeder niet. en zijn vader was heel makkelijk te vinden.