Nou lisa erg gezellig ja dat je dat over al moet vertellen sorry hoo rmaar wat ben jij zielig bezig! Ik hoor nu ook dat ik jarloers zou moeten wezen omdat jester al een keer 1e is geweest...? Wie is der hier nou echter de rug aan het praten ..??
Nuoja laten we dit dan maar houden op een mis verstand dan ofzo..
Maar ik vond wel grappig dat je zo reageerd in dat taxeer topic.! Het kwam over alsof je een beetje jarloers was ja. dus verwoorde het naar jarloers maarja.. Sowhat wat maakt het uit..
Ik ben heb de dienst vandaag wel bijgezeten. Het was erg mooi... Vooral 1 nummer.
Ik hou niet zo van crematies, vooral daar niet. Doet me teveel denken aan me eigen opa die daar is gecremeerd, als ik eht liedje hoor waar die op is begraven, zie ik alles voor me, en moet ik echt huilen, nu zit ik ook met tranen in me ogen, als ik eraan denk
Hmm, ik vond alleen dat er raar getaxeerd werd, mar k weet zelf ook wel dat uuk meer waard is dan jester.
Story of my life searching for the right, but it keeps avoiding me Sorrow in my soul, 'cause it seems that wrong really loves my company He's more than a man, and this is more than love the reason that the sky is blue The clouds are rollin' in, because I'm gone again and to him I just can't be true