Ja klopt, maar met Lassie heb ik ook veel meer gestart de laatste tijd
Jetske
Geplaatst: 31-01-10 10:32
Deze is van gister trouwens, oefenrondje M
Anoniem
Geplaatst: 31-01-10 10:32
haha oke Ik dacht al, Bambi heb je veel langer. Heb je nog een foto van toen je Bambi net had?
Edit: Jemig, dat ziet er ook al goed uit zeg! Gaat in ieder geval de goede kant op! Ga je nog op KHNS instructieweek? En neem je ze dan allebei mee? Of alleen Lasko/Bambi?
Jetske
Geplaatst: 31-01-10 10:35
, Ik neem Lasko mee. We zijn de week voor kamp op de Veluwe met de paarden, mijn moeders paard gaat ook mee, dus er is dan maar plek voor één van mijn ponys
haha ook wel een verschil ja . En merk je nou ook echt dat bijv. Lasko meer aanleg heeft, of is dat volkomen gelijk?
Jetske
Geplaatst: 31-01-10 10:40
Ze kunnen het allebei. Lasko heeft zich al eerder bewezen, Bam heb ik alles zelf geleerd. (Hij kon springen maar dat was het.) Met Las is het wel makkelijker. Qua vermogen schelen ze niet veel, ze zijn allebei superhandig en hebben een goede techniek. Maar Lasko kijkt nergens naar, Bam wel. Dat maakt het moeilijker. Met Las hoef ik niet extra overtuigend te rijden omdat er een hekje onderstaat, dat maakt hem -gelukkig- niks uit
Jetske
Geplaatst: 31-01-10 10:43
Zoiets maakt hem echt niks uit, zelfs de beruchte zwart/blauwe muur uit lisse (waar zo ongeveer elk paard op stopt) laat hem volledig koud
Het verschil is dus dat Lasko wat nuchter-der is? Ik las in je profiel ook dat ze kwa stokmaat niet zo veel schelen, maar ik vindt Lasko echt veel groter lijken dan Bambi
Jetske
Geplaatst: 31-01-10 10:48
Ja, maar ook niet helemaal, qua karakter is hij .. tja heter is niet echt het goede woord .. enthousiaster kan je het beter noemen
Laatst bijgewerkt door Jetske op 31-01-10 10:49, in het totaal 1 keer bewerkt
Ja dat las ik, maar bambi vindt ik nog echt zo'n ponymaatje, Zal ook wel komen doordat ik hem vanaf topic 1 al ''ken''. Dan is iets nieuws vaak wat groter
Ja, dat wist ik nog wel.. Maar gaat alles nog goed met hem?
Al die verhalen doen mij ook weer denken aan mn oude verzorgpony kitty. Een New Forest merrie, narcissusfield's Duke X Angelique. Was zo ontzettend betrouwbaar, maar ook een eigen willetje.. is toen verkocht.. En later weer door verkocht, toen was de eigenaar Kitana_ die d'r bitloos reed. Maar volgens mij is ze alweer doorverkocht.