Jaaaaaa hoor belachelijk!!!! Mijn topic op HAW is op slot gezet omdat ik foto's heb geplaatst waarbij ik zelf niet de ruiter ben. Neeeeee zou een beetje sneu zijn met mijn 1.85 op een pony van 1.30 Ik mag dus geen eens foto's plaatsen van mijn eigen pony!!! TE BELACHELIJK!!!! Margriet is BOOS!!!!
Tsja, als je het echt serieurs zou menen..... Ik weet zelf ook niet meer wat ik moet doen. Eigenlijk kan ik van allebei geen afstand nemen.
Jammer van je topic Margriet. Ik kende die regel al wel en ik verbaasde me er ook al over dta je topic nog niet egsloten was. Maar goed.... dan kijken we gewoon nog een keertje bij ITP!
Ik kan me voorstellen dat je van geen van beide afstand kan doen. Moeilijke situatie hoor. Pfff als wij nou al ons eigen stekkie hadden, had ik haar echt van je gekocht. Maar helaas... daar heb je nu niks aan.
Ik denk ook niet dat dat gaat werken. Bovendien heeft het denk ik ook geen zin om een pony voor iemand anders te gaan houden. Dan kan ik beter verkopen.
Maar ik begrijp niet zo goed wat je nog meer wilt weten. Je weet hoe de pony heet, je weet zn afstamming, je weet z'n leeftijd en z'n fokker en waarschijnlijk ook de nieuwe eigenaar, want de pony staat bij jou op stal.