@lisaislisa heeeej ik rij appelscha ook mee 6 april misschien zie ik je dan wel
Pippelinos
Geplaatst: 25-03-13 20:21
noorhermans1 schreef:
zzooo, mama heeft de deken gehaald zo kijken of die past
ik had er overheen gelezen leuk! foto'tje posten?
ik ben voor muziek een werkstuk aan het maken moet morgen af zijn en ben begrippen van aardrijkskunde aan het stampen, ook morgen een so en dan als ik tijd heb maar vast aan engels gaan beginnen voor woensdag, dit wordt nog een drukke avond
180. maar omdat hij met hals is hebben we liever dat hij iets te groot is dan iet ste klein. anders kan hij bij de hals gaan knellen en gaan toch der manen eraan... ik heb oook al tegen mama gezecht; je kunt stukjes wel innemen maar niet vergroten...
kwam er net achter dat ik vandaag een Franse brief geschreven moet hebben -____- gelukkig eerste 2 uur vrij dus ga ik daar nu maar aan werken, k moet helaas wel om kwart voor 9 naar de ortho maarja.. ;p
Noor , ik zou de deken dan als je echt deze deken neemt ook wat te groot nemen, inkorten kan misschien inderdaad wel en anders zou het inderdaad zonde zijn van de manen...
Ik heb eerste vrij maar ben ookal aan het ontbijten. Een meisje uit mijn klas en ik zouden samen muziek werkstuk maken, maar ze had gisteren avond geen tijd en ze zou het dan 's ochtends vroeg sturen zodat ik ook nog mijn dingen wat meer aan toe kon voegen. Maar nu heeft ze alles helemaal afgemaakt, dus ik hoef niks meer te doen en ben dus al aan het ontbijten. Achja kan ik ddl ak nog even leren daar heb ik toch so van
Als het goed is heb ik vanmiddag dressuurles want me laatste uur valt uit
Jullie nog plannen vandaag?
Lynn_FDA
Geplaatst: 26-03-13 08:25
esmee_akker schreef:
Hij kan idd beter iets te groot zijn als te klein.
Ik klik bij mezelf op geplaatst en dan naar onder gaan en naar je pagina's kijken
toevallig esmee ik moet ook nog leren voor aardrijkskunde, ik vind dat echt saai en ben er slecht in dus zie wel even hoe dat gaat. eetsmakelijk @ je ontbijt iniedergeval!