Oef, als Firenze naar links was gegaan en omgedraaid hard en weg was gerent, zat die teugel nog op dat meisje dr nek oké verre fantasie
Stel, je man komt thuis van een ziekenhuisbezoek, wat vindt Nedrland erger A Geen sex meerB Niet praten
Kirstjuhh schreef:je hebt je verhaaltje op je profiel bij Falco al korter gemaakt? hahaha ja, en daaronder nog effe wat over 3 andere paardjes
Jorine_Falco schreef:Stel, je man komt thuis van een ziekenhuisbezoek, wat vindt Nedrland erger A Geen sex meerB Niet praten
Kirstjuhh schreef:Jorine_Falco schreef:Stel, je man komt thuis van een ziekenhuisbezoek, wat vindt Nedrland erger A Geen sex meerB Niet pratenu ziet na de reclame het antwoord
Wat zou jij erger vinden voor altijd he, zegmaar dat je altijd zal samenblijven met die man vanaf je 20e
OMG ik moet zo nodig naar de pleee. maar geloof me, die pc word ingepikt! Dus ik weet niet of ik snel back ben
stel je voor die man leest dat. best saai leven zonder gepraat thuis, ga je de hele tijd tegen jezelf praten.maar nooit sex is ook niks