Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
_Daphne schreef:Zoo, ik heb even actief gedaan
Een lijstjeCitaat:Dressuur
Ring 2
32 - 9.34 - Nathalie van de Langkruis - Angels Ditch Rosalinde (pony van Angelsditch!) - Brandy XIII - C - B
287 - 11.44 Daphne Postma(_Daphne) - Elshofs Reinout - Woodrow Carisbrooke - D -B
Ring 6
27 - 9.42 - Sabine Timman(_sabien_) - Oudeland's Floris - Berkhof's Higgledy Piggledy - D - L2
190 - 9.58 - Luca Naus (Luca__) - Full Mountain's Melissa - Monday's Moscan - E - L1
Springen
B
287 - 28e - Daphne Postma(_Daphne) - Elshofs Reinout - Woodrow Carisbrooke - D -B
L
27 - 40e - Sabine Timman(_sabien_) - Oudeland's Floris - Berkhof's Higgledy Piggledy - D - L
190 - 43e - Luca Naus (Luca__) - Full Mountain's Melissa - Monday's Moscan - E - L
Sportpony
4-6 jarigen (Beatrixhal)
11.45 - 12.00
32 - Nathalie van de Langkruis - Angels Ditch Rosalinde (pony van Angelsditch) - Brandy XIII
Sabine Timman(_sabien_) - Oudeland's Floris - Berkhof's Higgledy Piggledy
Hengsten (WA hal)
9.15 - 9.30
287 - Daphne Postma(_Daphne) - Elshofs Reinout - Woodrow Carisbrooke
Mennen
Dressuur
Aanvang 9.30
67 - 2e - José Slagmolen(wednesdayamy) - Cinquant's pine-apple yellie - Corso - L
206 - 5e - Geert Slagmolen (vader van wednesdayamy) - Eikhof Monty Starr - Oleander - Z
Vaardigheid
Aanvang 13.30
67 - 3e - José Slagmolen(wednesdayamy) - Cinquant's pine-apple yellie - Corso - M
206 - 6e - Geert Slagmolen (vader van wednesdayamy) - Eikhof Monty Starr - Oleander - ZZ
Heb volgens mij iedereen er instaan die het hier in het topic heeft gezegd, ik zou zeggen, vul maar aan als je meedoet
naomi_s schreef:ik denk dat ik wel even kom kijken volgende week.
het zal zeker niet erg lang zijn, maar ik wil Roosje eigenlijk niet missen!
_sabien_ schreef:wat leuk die ga ik uitprinten kijken of ik nog bij andere bokkers kan kijken
AngelsDitch schreef:_sabien_ schreef:wat leuk die ga ik uitprinten kijken of ik nog bij andere bokkers kan kijken
Wij gaan elkaar wel zien.
Jij moet tegelijk met mijn pony voor de sportpony.
_Daphne schreef:Zoo, ik heb even actief gedaan
Een lijstjeCitaat:Dressuur
Ring 2
32 - 9.34 - Nathalie van de Langkruis - Angels Ditch Rosalinde (pony van Angelsditch!) - Brandy XIII - C - B
287 - 11.44 Daphne Postma(_Daphne) - Elshofs Reinout - Woodrow Carisbrooke - D -B
Ring 6
27 - 9.42 - Sabine Timman(_sabien_) - Oudeland's Floris - Berkhof's Higgledy Piggledy - D - L2
190 - 9.58 - Luca Naus (Luca__) - Full Mountain's Melissa - Monday's Moscan - E - L1
Ring 7
4. 8.54 cat. 144 Anne-Wytske Jellema(goldith) - Favourite's Dancer - Major - M1-D
Ring 9
6. 11.45 cat.54 Anne-Wytske Jellema(goldith) - Vrijzicht's Angel - Brummerhoeve's Boss - D-Z1
Springen
B
287 - 28e - Daphne Postma(_Daphne) - Elshofs Reinout - Woodrow Carisbrooke - D -B
L
27 - 40e - Sabine Timman(_sabien_) - Oudeland's Floris - Berkhof's Higgledy Piggledy - D - L
190 - 43e - Luca Naus (Luca__) - Full Mountain's Melissa - Monday's Moscan - E - L
nr.42 - cat.54 - Anne-Wytske Jellema(goldith) - Vrijzicht's Angel - Brummerhoeve's Boss - D - L
Dressuurbelofte
10.00-10.15
144 Anne-Wytske Jellema Favourite's Dancer Major 4-6 jarigen
Sportpony
4-6 jarigen (Beatrixhal)
11.45 - 12.00
32 - Nathalie van de Langkruis - Angels Ditch Rosalinde (pony van Angelsditch) - Brandy XIII
Sabine Timman(_sabien_) - Oudeland's Floris - Berkhof's Higgledy Piggledy
Hengsten (WA hal)
9.15 - 9.30
287 - Daphne Postma(_Daphne) - Elshofs Reinout - Woodrow Carisbrooke
Mennen
Dressuur
Aanvang 9.30
67 - 2e - José Slagmolen(wednesdayamy) - Cinquant's pine-apple yellie - Corso - L
206 - 5e - Geert Slagmolen (vader van wednesdayamy) - Eikhof Monty Starr - Oleander - Z
Vaardigheid
Aanvang 13.30
67 - 3e - José Slagmolen(wednesdayamy) - Cinquant's pine-apple yellie - Corso - M
206 - 6e - Geert Slagmolen (vader van wednesdayamy) - Eikhof Monty Starr - Oleander - ZZ
Huldiging prestatiepony's :
groep 3 (14.30) Anne-Wytske Jellema met Goldith (hoofdterrein)
_Daphne schreef:Nou 's morgens om kwart over 6 opgestaan en om 8 uur ofzo waren we in Ermelo. Parcours verkend en daarna Reinout gezadeld. De eerste 10 minuten was ie weer behoorlijk aan het stuiteren en bokken en doen. Maar daarna liep ie lekker. Toen moesten we eerst naar de binnenbak voor de sportponyrubriek. Hij liep wel lekker, maar vond de 3 sprong een klein beetje spannend.
Daarna moesten we springen, hierbij waren we foutloos en hadden we 51 voor stijl!. En daarmee een 4e prijs
. Ik heb de ereronde gereden op de pony van een vriendin van me, want Reinout stond lekker in de trailer
Daarna opgezadeld voor de dressuur, hij liep weer fijn. Alleen tijdens de middendraf ging ie in galop.
Na het proefje na de jury gegaanen die was echt ontzettend positief, écht zo leuk!!
We hadden 202 punten en een 1e prijs![]()
trots.
Toen de uitslag van de sportpony, in de categorie hengsten was ik 1e geworden![]()
Dus daar om 3 uur prijsuitreiking van, was echt helemaal leuk!
Wat een geweldige dag
Ik ben zó trots op m'n jongen