Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
balen van je fries trouwens, je zit er dus over te twijfelen een nieuwe te nemen??
dat eenkennige herken ik wel, ik rijd er nu 1 die heel eenkennig is, maar bij de ponys die weg gaan probeer ik altijd zoveel mogelijk mensen mee om te laten gaan!! Het is aan de ene kant ook wel leuk als ze doen wat jij wilt en niet bij een ander haha
de rest zijn allemaal foto's waar ik er niet op zit
je wilt toch wel fotos van je ponys!!!! Haha, ik heb ook MAPPEN VOL op mn harde schijf staan en mn ipad begint ook al vol te raken haha dus word hoog tijd!!
kun je zelf niet op de ponys stappen?? Bij ons rijden er ook 2 meisjes, met eentje maak ik zadelmak en als ze braaf zijn kruip,ik erop om de knopjes erop te zetten, dat kan zij nog niet alhoewel het wel steeds meer begint te komen, de ander is nog een jong kind dus die gaat erop als ze kinderproof Ijn haha, leuk 2 veulens!! Ik kan me heeel goed voorstellen dat het leuk is je zelfgefokte spul te zien opgroeien.... De ponys zijn niet eens van mij en ik vind het al geweldig haha vinnenkort met 1 aan de gang die ik voort eerst zag toen ie 1/2 jaar was
_KiMbErLeY_ schreef:Ziet er goed uit elsenfox!!!! Heb ff je profiel bekeken, je ziet nog wel dattie het spannend vind haha, erg leuke pony heb je, hoe groot is hij?? Ik zelf vind het altijd prettig om een halstertouw om de hals te binden waar je je steun vandaan kunt halen, ben je ook meer in contact met het paard ipv aan het zadel!! Ben benieuwd hoe de vorderingen lopen....!
Leuk esmee!!! Heb je ook rijfotos??![]()
: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1683302&view=unread#unread