om een ring te vullen voor 1 rubriek moet je 24 deelnemers hebben.vervolgens zit je met het klasse probleem,de 1 start B de ander Z.voor 2 proeven 2 ringen en 2 juryleden. Er schijnt in het verleden vaak over vergadert te zijn,maar het blijft een rubriek met"haken en ogen" En het zal ook vast meegespeeld hebben dat de andere dressuurrubrieken wel hele grote vormen gaan aanemen.
Wel ontzettend balen dat het is afgeschaft zeg! Ik vond het altijd wel leuk!
supertammy
Geplaatst: 06-08-11 23:13
Vorig jaar kreeg ik te horen dat het vanwege de kosten afgeschaft is. Nu lijkt me dat niet het grootste probleem. Ik wil zelf ook best wat sponseren, hebben we in Beesd met de fokdag destijds ook gedaan. Klasses kun je voor prijsuitrijking bij elkaar doen. Het lijkt mij juist goed om te laten zien dat de Forester ook een prima pony is voor de volwassen ruiter om mee te sporten. Ze kunnen tussen de paarden ook bovenaan meelopen. Een ideale gezinspony is niet alleen voor de kinderen, maar ook voor de volwassenen. Misschien dat we in de toekomst weer mee mogen doen?!
in de hobby klasse mag je wel gewoon 18+ zijn toch? of heb ik dat verkeerd begrepen?
lisaislisa
Geplaatst: 07-08-11 14:37
donkey87 schreef:
in de hobby klasse mag je wel gewoon 18+ zijn toch? of heb ik dat verkeerd begrepen?
Ja dat mag
Laura_89
Geplaatst: 07-08-11 18:43
Ik ben er denk ik wel aanwezig maar kan ook helaas niet mee doen omdat er geen volwassen rubrieken zijn. Bij de Welsh doen ze dit wel altijd, misschien kunnen ze kijken hoe ze dat daar doen?
lisaislisa
Geplaatst: 07-08-11 19:29
Laura_89 schreef:
Ik ben er denk ik wel aanwezig maar kan ook helaas niet mee doen omdat er geen volwassen rubrieken zijn. Bij de Welsh doen ze dit wel altijd, misschien kunnen ze kijken hoe ze dat daar doen?
Jammer dat je niet meedoet
donkey87
Geplaatst: 07-08-11 22:22
in dat geval ga ik wss ook meedoen... moet alleen nog een leuke pony uitkiezen..
lisaislisa
Geplaatst: 07-08-11 22:24
donkey87 schreef:
in dat geval ga ik wss ook meedoen... moet alleen nog een leuke pony uitkiezen..
Ik doe ook mee dit jaar, voor het eerst met mennen hobbyklasse dressuur en vaardigheid. Pony is 20 jaar en sinds januari voor de wagen beleerd. En ze doet het super goed en vind het nog leuk ook. Ook doe ik mee met gymkana.
Ik doe mee met Schaffelaar's Mabel
lisaislisa
Geplaatst: 12-08-11 18:03
kaytjuh schreef:
Ik ben ook weer van de partij dit jaar, Nu gaan we 2 keer D-M1 starten en Dressuurbelofte!
Ik ben dit jaar ook weer van de partij Zelf neem ik deel aan de dressuurbeloft en als het goed is word onze pony nog gehuldigd aangezien hij het sportpredikaat heeft behaald. En waarschijnlijk rijd mijn zusje ook mee
confetti
Geplaatst: 14-08-11 21:52
Ik ga er nog even over nadenken. Met mennen kunnen we maar 1 proef dressuren, dat is jammer. Onder het zadel mogen wij niet meedoen, zijn helaas 18+ .
GMR
Geplaatst: 15-08-11 21:22
Hoihoi, Mijn e-pony is 25 procent newforest mag je dan ook mee doen? of is het alleen maar voor d pony's?