Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Condesa schreef:Thanks Annastasia!
Nouja ik stuur 'm wel gewoon op en dan zie ik wel. Doe er voor de zekerheid wel even een kopie van het papier van de moeder van het veulen bij.Hoe gaat dat eigenlijk, als je dat op gestuurd hebt? Krijg je dan vanzelf bericht waar, wanneer en hoe laat je er moet zijn?
Condesa schreef:Ellepelle, ik had vorig jaar de merrie en veulen helemaal gewassen en ingevlochten.
Kwam ik daar, waren lang niet alle merries ingevlochten, er liep er zelfs eentje haast ongeborstelt rond![]()
Ik geloof dat ze in draf los mogen maar voor de rest aan het touw, je mag wel een opjager erbij hebben.
Ik baal, heb me nog steeds niet ingeschreven en ik zou 2 juli heen moeten. Vrees dat ik me nu niet meer ik kan schrijven, maar ga het nog even proberen.
Ik snap ook helemaal niets van dat inschrijfformulier..wat is een reg. nr, heeft een veulen die wel eens(rubriek 4)?
![]()
Condesa schreef:Weet niet of ik wel mee kan doen.... ben er net achter gekomen dat mijn geboortebericht kwijt is geraakt bij TNT post. Al 2 weken geleden verstuurd!![]()
En dan verstuur je het expres aangetekend zodat je zeker weet dat het aan komt, niet dusmaar toch blij dat ik dat wel heb gedaan dus!