Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

dus aan de leeftijd ligt het niet zolang je ze maar in conditie houd
ik vind 19 helemaal niet oud! spitenmazz schreef:Spitfire is bijna 22, als je 'm gewoon lekker rijd en in conditie houd. Met spitfire spring ik nog gewoon 1m, is niet te houden onder buitenritten en bokt en springt nog gewoon als het hem onder het rijden niet aanstaat. Dus kan prima.
naomi_mickey schreef:Mijn verzorgpaardje is dan wel nog gekruist met een Arabier, en ondertussen alweer bijna 23 jaartjes oud. Hij is nog zoo fit als wat, maak er nog lange ritten mee, en hij vind rijden helemaal geweldig. hij heeft nog genoeg energie, en is nognooit kreupel geweest / heeft nognooit een blessure gehad.
Anoniem schreef:Hihi mijn verzorgpony (kwart arabier, rest NF) wordt dit jaar 29 en draaft nogsteeds liever dan dat ze stapt.ik vind 19 helemaal niet oud!
minouesmee schreef:spitenmazz schreef:Spitfire is bijna 22, als je 'm gewoon lekker rijd en in conditie houd. Met spitfire spring ik nog gewoon 1m, is niet te houden onder buitenritten en bokt en springt nog gewoon als het hem onder het rijden niet aanstaat. Dus kan prima.
Mijn pony is ook echt niet de houden op buitenrit.
Zou ze prima vinden volgens mij, maar ik vind t niet zo nodig.
Ik ga naar stal om haar medicijne te geven.