Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
kynshiri schreef:goh dat kan ik wel navragen... ik heb er me nooit echt in verdiept omdat het voor mij niet zo uitmaakt...
tis een nederlands kweker waarmee de paardenmelkerij in mijn buurt hier vaak mee handelt en die kweker doet in NF's, maar de ouders enz dat zou ik toch echt even moeten uitpluizen...

kynshiri schreef:
dit is de mijne. is wel niet helemaal in zij-aanzicht, maar je kan toch zien dat een 16" zadel niet belachelijk groot is voor haar...
ik rij trouwens geen wedstrijden en dergelijke; ik hanteer gewoon de hulpgeving van het westernrijden en gebruik wel regelmatig trail-oefeningen (sidepass, omkeren in een vak, achteruit in een bocht enz)
kynshiri schreef:Ik kan het natuurlijk goed zo beoordelen, maar naar het lijkt alsof je pad wel tever uitsteekt naar achter, waardoor ik denk dat het kan gaan schuren. Maar dat kan ik natuurlijk niet goed zien.http://i72.photobucket.com/albums/i184/fairytalesclothing/paardjes/DSC03015.jpg
dit is de mijne. is wel niet helemaal in zij-aanzicht, maar je kan toch zien dat een 16" zadel niet belachelijk groot is voor haar...

Todorien schreef:Als je deze al lachwekkend vind... ik heb begin van 2006 eens een topic geopend... werkelijk waar, ik heb hem net nog eens bekeken en lag weer compleet in een deuk, moet je deze maar eens kijken:leuke foto lekker geconcentreerd en in actie hahahahaha
(leuke pony!!!) van wie had jij altijd les?

. nochtans schuurt hij niet (heb al lange actieve ritten gemaakt met deze ook), want het is enkel de blanket die er bovenop zit die zover komt. de neoprenen vulling komt iets minder ver...

Majo schreef:Todorien schreef:Als je deze al lachwekkend vind... ik heb begin van 2006 eens een topic geopend... werkelijk waar, ik heb hem net nog eens bekeken en lag weer compleet in een deuk, moet je deze maar eens kijken:leuke foto lekker geconcentreerd en in actie hahahahaha
(leuke pony!!!) van wie had jij altijd les?
[WN-ITP] Lenigheid en debiliteit, deze keer van de ruiter
De meest charmante poses van mijn paardrijstijl![]()
Ik heb eerst altijd les gehad in Hoenderlo op de Veluwe Ranch. Helaas gingen zij failliet en hebben ze alle paarden moeten verkopen.
Daarna heb ik met mijn eigen paardje les gehad van Susan in Duitsland, ik ben de achternaam van Susan vergeten, maar ze woont in Grafwegen, vlak tegen Groesbeek aan. Zij schijnt les te hebben van Rieky Young, alleen stond de rijstijl van Susan me totaal niet aan. Ieder zijn ding hoor, maar ik ben er na een les of 10 mee gestopt. En nu heb ik geen les meer, al jaren niet meer, we rijden enkel nog lekker in het bos.