Ik vind mijn merrie totaal niet op Lorenzo lijken als ik zo naar die van jullie kijk! Viola heeft wel aftekeninen, een kol, wit voorbeentje en wit achterbeentje en een wit vlekje op de onderlip. En ze ziet alles om zich heen . Alleen de manier van dressuur rijden komt overeen met Lorenzo: over de rug om ontspannen en soepel te blijven . Wat zien jullie allemaal terug van Lorenzo in jullie pony's?
Mijn pony heeft een (superklein ) wit snebje op zijn neusje, maar verder ook niks.
Dressuur is goed over de rug & ontspannen ( net als Viola ) Herosje ziet ook alles om zich heen, van de kleinste dingen schrikt hij, en van de grote dingen ( waarvan je denkt, ja hier gaat ie van schrikken ) kijkt ie niet naar.
ja dat idd ook, en ook wel trouwens de niet altijd gemakkelijke mond
Andante
Geplaatst: 18-05-09 22:13
Dan zijn dat dus toch wel trekjes van Lorenzo! Viola gaat niet zomaar op de rem, maar schrikt wel eens van de meest maffe dingen. Tractor is niet eng, maar als 'ie over een denneappel rijdt en dan kraakt, dan is het natuurlijk wel eng . Zepjuh, bedoel je niet de gemakkelijkste in de mond? Viola is af en toe ook verschrikkelijk daarin, af en toe bijna moeilijk in de mond. En ik maar in de waan blijven dat ik gewoon niet kon rijden, bah, nu moet ik nog veel harder trainen ( ) .
Elbrich
Geplaatst: 01-07-09 20:50
Ik had er ook één, zie profiel voor foto's. Lorenzo X Sulaatik's Fireball