Waar ben ik nou beland ?? Het ziet er gezellie uit, veel plezier jullie met zijn allen .
Jaaaaaaaa Gem!!! Join the club!!!
Gem
Geplaatst: 26-02-09 23:08
AngelsDitch schreef:
Jaaaaaaaa Gem!!! Join the club!!!
Weet wat je zegt .... ik zwabber nogal. En daarbij wil ik Maaike haar preferent prestatie oma-predikaat niet naar de kroon steken . Blijven jullie maar lekker met jonkies onder elkaar .
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 27-02-09 00:13
Ik wil mijn predikaat graag delen hoor.
_helga_
Geplaatst: 27-02-09 08:27
Hallo Iedereen!
_helga_
Geplaatst: 27-02-09 09:14
Ik ga me maar is in me nieuwe broek hijsen en dan ga ik de paarden maar is eten geven!
Sorry dat ik hier zo binnen kom dringen, maar ik heb 2 jaar geleden ofso ook wel met jullie meegepraat over de geweldige new forest pony's. Helaas is mijn lease pony Donja nu te klein geworden en wordt ze dus verkocht. Ze is Z springen en L2 dressuur. Ze is nog in topconditie. Ze is een Frisian Forest Marco Polo X Robijn! Dit is de link als je meer interesse hebt. Voor vragen Pb maar ! http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... dpony.html
Ik heb eigenlijk niks te melden, waar de jongeren op zitten te wachten. Ster eet gras , Ster krijgt veulie en Ster wordt dus langzaam (heeeeeeeeeeeel langzaam ) beetje dikker . Ben niet echt interessant voor de meiden (en jongens?) tussen de 13 en 18 . Hadden qua leeftijd allemaal mijn nakomelingen kunnen zijn
Tja... meer heb ik ook niet te melden hoor... haaha...
Maare je bent betrapt!!! Je leest al stiekem mee... das het begin... hihi
Gem
Geplaatst: 27-02-09 22:51
Had idd nog niet op het knopje "geen abonnement meer op onderwerp" gedrukt , vandaar elke minuut een mailtje . Ha ha, nee slap excuus, zat me stiekem te verkneukelen op Maaike haar reactie om haar oma-schap
Ik ga zo richting stal... poown krijgt vandaag een wasbeurt. Ik weet het... is niet zo warm, maar de eczeemdeken komt weer op en het is beter dat ze daar schoon onder komt te staan...