Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
omdat ze bijna op mijn arm ging staan
netzoals ze gaan rennen blijf zitten!
Maar ja... Als het flink waait, sneeuwt of regent is het natuurlijk geen pretje om even een blokje om te gaan
Als het weer beter wordt, heb ik ook meer met hem te doen
En ik heb ook het oefenen met benen afspuiten/helemaal afspuiten/wassen in de planning staan, omdat hij dat nog eng vind. Maar goed, daar heb ik ook iets hogere temperaturen voor nodig.
Tot ergernis van andere paarden XD
Heb wel zijn hoeveelheid brokken omhoog gedaan, ipv een bodempje met veel hooi toch maar een kwart schep met veel hooi. Ik blijf ribben voelen onder die lange haren. Niet heel extreem erg, maar ik vond het erg genoeg om te kijken of het op te lossen is door iets meer brokken. Heb wel brokken dat echt gericht is op jonge paarden die nog vol op in de groei zitten. Van de zomer gaat hij de wei op en zijn de brokken denk ik minder hard nodig als het gras goed groeit.
het is dus nog een beetje een raadsel

noorhermans1 schreef:Nou ik had net les.... Het ging echt heel goed! Alleeb sommige stukken werd ze vervelend en ging ze stil staan en omhoog.... Nou niet heel erg dus maar een 3e x ging ze omhoog en zakte ze door haar achter benen... We zijn samen naar achtere geklapt. Pony lag echt op me... En toen ze opstond is ze bijna op mijn arm gaan staan.... Gelukkig was dat niet. Maar wel toen ze opstond 'trapte' ze tegen mijn been... Gelukkig heeft mijn laars het meeste opgevangen. We hebben we beide gelukkig niks aan over gehouden. Behalve dat ik nu een blauwe enkel + het bovenste stukje van mijn onderbeen. Een beedje last op mijn borst en heel veel schrik! Gelukkig deed het geen pijn!
haha

echt vet gaaf.
die hadden ze niet in maat cob.