Ikke ook 2 cross trainging eentje met Lis (word natuurlijk de leukste! ) En eentje met Mira, 4 jaar en nog geen ervaring Dus dat word lachen! Maar Liesje piesje wel foto's maken hé!
heb ook echt zin om uit te gaan. Mag vandaag eigenlijk gratis binnen, maar er is schuimparty, en meot morgen alweer vroeg op voor te crossen, dus dat word dan denk ik neit zo'n succes
heeyy!! kreeg paar dagen geleden van mn moeder te horen dat ze voor mij een scapa dekje had bestelt (navy), en hij is binnen vind m zooo vet en mn moeder heeft tr ook nog een haklster bij gedaan!!! die is ook echt super vet paardjes staan nu in de wei, dus heb t halster nog niet gepast, en t dekje nog niet opgehad...
en ben al een tijdje terug van wedstrijd (al iets van 3uur waren we terug ) onze laatste wedstrijd samen met inrijden was mevrouw toch druk!!! echt mega!! heb volgens mij Blacky nog nooit zo druk meegemaakt! en ze luisterde dan ook weer helemaal niet... niet naar mn benen en niet naar mn handen... maar na heel lang gezeur schakelde ze om, en werd ze aldoor wat rustiger en ging het uiteindelijk super voor de ringen nog even wat gereden en daar ging t ook wel heel lekker dus helemaal blij maar toen werd ik echt mega zenuwwachtig... onder de proeven ging dit een beetje weg gelukkig, en het ging best wel goed alleen luisterde Blacky soms niet helemaal naar mij, en lette ze soms meer op andere dingen dan op mij maar was wel super tevreden!!! en we hadden 191!!! + 2e! en 182! dus echt super afgesloten vond ik zelf
ohwjaa, en ben naar de kapper geweest toen we net thuis waren gebelt en kon direct komen en heb een nieuw kapsel, vind m super leuk