naam: simson
leeftijd: 4
ras: NF
v. Young Winsome's Adrian
heeft 1 wedstrijd gehad en is B+5!!!!!!met 199 en 210(nieuwe proeven).
foto's
groetjes
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
chesty schreef:M_A_X_ : ik ben niet zo goed in prijzen schattenmaar ik denk rond de 3000
dank je wel! dat is wel een super bod voor mijn pony!

ze schrikt en wil zo snel mogelijk weg rennen.. je kan der wel meteen terug nemen. Parel is zover wij weten tot de m1 dressuur gekomen, en ze heeft al vele ruitertjes leren rijden.. Springen kan ze tot 30 cm, want daar word ze te oud voor. Ze is echt geschikt om buiten een rondje te gaan rijden.. zonder cap en zonder zadel hoofdstel en halster gaat ook prima, zolang je maar weet hoe je Parel de hulpen geeft.. ze is ong 140 cm groot..
) BasiNami schreef:Chesty: Wauw wat een prachtbeest heb je!! Kan je echt trots op zijn! Ik schat hem op ongeveer 8000 euro.

staat helemaal aan het bgin van het topic.

maar omdat er geen papieren bij zitten word je pony wel minder waard
ik schat je pony tussen de 2000/3000 euro naomi_s schreef:vind ik best veel voor een pony die geen papieren heeft en ook niet super hoog niveau loopt....
dr komen best veel fantasieprijzen voorbij....
staat op de vorige blz
M_A_X_ schreef:naomi_s schreef:vind ik best veel voor een pony die geen papieren heeft en ook niet super hoog niveau loopt....
dr komen best veel fantasieprijzen voorbij....
nouw, noem zelf eens wat!