Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
trishvm schreef:ik meld mij ook weer!!sportdag is al weer even achter de rug,maar toch nog iedereen gefeliciteerd met de behaalde prijzen.het was een superdag.
voor de foresters staat binnenkort de kroonproef voor de merries op het programma,die wordt de 20ste oktober gehouden in ermelo en ook is er dan de 2e fase voor de jonge hengsten.
Wij zijn inmiddels begonnen met het trainen van 2 hengstjes voor de jonge hengstenkeuring.
Vind het altijd een erg leuke tijd om de jonge heren te zien veranderen.de hengstenkeuring is op 1 december in Ermelo.
lisaislisa schreef:trishvm schreef:ik meld mij ook weer!!sportdag is al weer even achter de rug,maar toch nog iedereen gefeliciteerd met de behaalde prijzen.het was een superdag.
voor de foresters staat binnenkort de kroonproef voor de merries op het programma,die wordt de 20ste oktober gehouden in ermelo en ook is er dan de 2e fase voor de jonge hengsten.
Wij zijn inmiddels begonnen met het trainen van 2 hengstjes voor de jonge hengstenkeuring.
Vind het altijd een erg leuke tijd om de jonge heren te zien veranderen.de hengstenkeuring is op 1 december in Ermelo.
Hoe ging het bij jullie op de new forest dag ?
Bij mij nouja, niet helemaal fantastisch
Train nu ook niet zoveel meer met Mistery want heb straks 3 weken geen wedstrijd gehad