dat heb ik ook!
bij hengsten moet je heeel erg streng zijn, en heel erg consequent.
dus als ik soms met de ruinen werk, betrap ik mezelf er ook op dat ik te streng ben,
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
x_Jeanine_x schreef:Nouw mensen, I am back, dit was mijn weekendje Zwolle
Beetje lang geworden hoorx_Jeanine_x schreef:Vrijdag,
*Jeanine met de trein naar Zwolle,
*aankomst 12.00 uur,
*Tot 15.00 uur, verveeld, medewerkers secretariaat verveeld, juryleden hoi gezegd, en de parcoursbouwers niet te vergeten ook,
*dus 15.00 uur begonnen, begon gelijk met ruzie, meiden die niks deden, niemand die auto kon rijdenalleen ik
dus best trots op mezelf
![]()
*S'avonds, kwa ruiters/grooms etc, niet veel gebeurd...
* ja 8000 man voor feestje van Jan Smit in die andere hal...
* Ruiterbal niet geweest helaas, onze shuttle kon niet rijden zolaat, dus iemand anders heeft ons naar Nuspeet gereden, daar wat gedronken, passoa jus, vluggertjes, en bier.
* Toen kwamen we dr achter, dat wij geen sleutel van ons huisje haddenschaamt zich nog steeds vet diep..
* Kirsten bij Very en nog iemand gelegen van de VIP, die konden laat beginnen...
Zaterdag:
* Ik met Matthijs, wel apart(inmiddels 03.30 uur
)
* next ochtend, Matthijs wekker ging schijnt 6 uur te zijn geweest, 06.25 ging mijn wekker... ik een scheld bui over me heen, van Matthijs, van k*twijf zet je wekker uit, I zo vet droog, maar jij zou half 7 met iemand mee rijden
* hij zo chips ja, bel hem ff op dan,... ik zo best, hij reed met 5 minuten weg,.. ik dr ook maar uitgegaan... BH/hempje/boxer... jaja jullie wouden alles weten
* M. bijna weg, komt Rene de kamer uit, ik hoorde jullie al mopperen, ik ga dr ook maar uit... loop ik daar, met kei weinig aan, komt Derk nog binnen![]()
Nouwja hun M. en D. weg, R. zoo J. koffie
Ik zo ja doe maardus hebben we een kwartier koffie gedronke, hij aangekleed, en hij ook terug naar Zwolle...
Ik uitgebreid gedouchd, haren gedaan, make-up etc etc...
Half 9 was ik daar, ontbeten, toen moest ik schrijven bij het springentot 12.00 uur
Samen met mevr. N. Thijsse, men R. Bril (Roelie) Bert de Ruiter (omroeper)
* 12.00 omgebouwd, gegeten, ruiters in de weg gereden met de auto
* tussen door, verveeld, gekeken, en natuurlijk MANNEN KIJKEN
* later omgebouwd naar Six Bar, me kapot gelachen om Bert de Ruiter en de muziek van Koopmans
* daarna nog 1 rubriek, toen snel afbreken, en opbouwen voor zondag, waren 00.45 klaar
Zondag:jaja heeeeeeeeeeel vroeg
*van 00.45 tot 01.15 op het feest geweest
*Beetje geouwehooeerd met Maikel en Robbert
* 02.00 in de huisjes, nagezeten en gezopen tot 03.00 uur.
*03.00 in me eigen huisjeeindelijk sleutel
* omgekleed etc 03.30 in me bed
* 04.30 Kirsten en Dian komen huisje binnenhele huisje op stelten
meiden gingen douche, uitgebreid haren doen etc etc, 05.15 was het stil...
*J. wekker ging om 05.30 dus ben ik er eerder uitgegaan, lekker gedoucd etc etc. (ook nog uit stapelbed gedonderd om 05.20)
*06.45 op stal, nachtwacht afgelost,
*09.15 afgelost, door iemand anders, ontbeten, 09.45 stond ik parcours.
*ombouwen etc etc...
Nog meer ruzie gemaaktmet mensen die niks deden
sorry daar ben ik heel goed in
Einde, nouwja, ik was weg om 19.00 uur thuiswas thuis gebracht door 1 van de parcoursbouwers
![]()
Ohja, dr liepen wet lekkere boys/mannen rond
Heb mega veel lol gehad met de groom van Doron Kuipers
En 1 spanjaard, ruiter, moest zich melden bij de jurybeetje aftuigen van het paard, in het parcours...
Uhmmm...
Dit was het denk ik wel
Heb het hele weekend auto geredenin een nieuwe dikke landrover
En we hebben zaterdag, nouwja ik en de 'big boss' de sixbar in de aanhanger geladen in de sneeuw....
xx
Zepjuh schreef:leuk, maar waarom ben je gestopt met wedstrijden ¨vraagteken´
sorry, heb op deze comp. geen leestekens.