Heey meiden. Sorry dat ik even er niet was. Jackson isnu verhuist dus alles is even anders.
Gister heb ik wel gewoon gelest omdat dat dan "normaal" is. En dat ging heeel erg goed We gingen daarna meteen door om hem te meten. Hij was vorig jaar toen we hem kochten 1.43 en nu is hij 1.45 dus hij is goed gegroeid De meneer die meette zei dat als het goed is ik dan straks een mooie grote d pony heb Jackson eet nog niet helemaal goed maar ik denk dat hij een beetje heimwee heeft. Vandaag heb ik hem ook weer even losgegooid in de buitenbak en en er stonden ook nog 2 paardjes in de andere springbak (zit nog een pad tussen) dus hij helemaal benieuwd naar wie die paardjes dan allemaal waren. Heb nog paar grappige fotos gemaakt.
Ik heb al een paar schoolcijfers terug. 7 voor frans 6.1 voor duits 4.7 voor wiskunde, maar dat had ik wel verwacht. 5.8 voor nederland 8.1 voor engels 6.7 voor gs
Wiskunde de pw van mij ging vandaag ook niet zo goed...
Bodea is vorige week ook gemeten en staat op 1.47 maar daar staat ze al op sinds dat ze gemeten wordt en die man zij dat ze niet meer ging groeien dus ik heb ook een mooie grote D
Aan je fotos te zien Anouk, rij jij wel in de kring Salland of niet? Want als ik het goed zag, zag ik een spring foto in de bak van Manege Heeten en die cross was zeker bij Stal de Eik of niet ?
Ja dat dacht ik ook nooit. Maar ze is 4 1/2 en ze kan zoveel.. ze heeft het in der om super ver te komen en dat kan ik der niet bieden... ik heb geen tijd om elke avond nog even snel te trainen. Aan huis was een stuk makkelijker
Oh meid. Dat is echt naar maar ook wel een goede beslissing. Dat heb ik soms ook, ik zou ook graag mijn paardjes aan huis hebben staan. Alhoewel ik het nu wel ideaal heb..