Achh, het maakt mij niet uit nu hoe ik rij zaterdag.. Ik ben al blij als hij een beetje goed de proef door loopt.. Hij loopt aldoor gewoon niet fijn, maarja hij kan er niks aan doen.. Winstpunten heb ik al genoeg voor de M2, wil alleen nog tijd om de puntjes op de i te zetten daarvoor (opgerichter, betere achterhand, betere keertwendingen, beter voorbereiden met alles). Zal mooi zijn als het natuurlijk lekker gaat en we gaan er ook proberen alles uit te halen wat er in zit, maarja ik zit me ook al wel goed te bedenken dat ik ook tevreden moet zijn als het wat minder gaat..
nou dat maakt niets uit ik kan heel goed niet opletten als er niets te zien valt, en je kunt ook altijd nog in de kantine kijken
123468086
Geplaatst: 10-01-10 20:39
Bruiloft was echt super leuk om te doen! Heb mooie foto's kunnen maken, maar het is toch wel eng hoor om zo voor het eerst alleen op een bruiloft te fotograferen!
Ik heb trouwens als het goed is geen New Forest meer. Voor meer info het topic in mijn onderschrift!
Zoo, dat vind ik wel heel knap Anne Ik ben alleen buiten nog wel eens last van gehad dat ik me niet genoeg concentreerde, maar binnen moet ik me zo bij hem houden dat we over langs komen dat ik er dan eigenlijks nog nooit last van heb gehad. Trouwens, ik was die proef even uit mn hoofd aan het leren en kan me dan ook wel voorstellen dat je je aandacht er soms niet bij kan houden, soms zitten er echt hele lange stukken in waar je niks hoeft uit te voeren In het begin vooral..
Wat leuk Romy! Van de ene kant natuurlijk vreselijk om dan afscheid te moeten nemen van Macho, maar je hebt nu wel weer een heel leuk paardje er voor terug. Succes verder met hem
Heb vanmorgen op de nieuwe pony gereden, was even naar de binnenbak gestapt, onderweg was hij wel erg kijkerig maar wel erg braaf. Eenmaal in de bak ging het rijden niet zo fijn. Ik moest natuurlijk wennen aan zijn bewegingen die heel anders zijn dan Macho, maar hij liep niet erg fijn. Morgen maar weereens proberen!