esmee_akker schreef:Haha fijn dat je me er al in heb gezet Noor Leuke deken! Welkom Denise, misschien een fotootje van je pony? Heb Bo gereden ging best goed Hier een spring en dressuur foto van Floor!
Dankjewel! Ze is ook super lief en leuk! En echt een sportpony waar ik nu al heel veel mee heb bereikt!
lisaislisa schreef:Hallozijn jullie mij al vergeten Sorry ben echt heel lang niet meer geweest..Welkom Bente! Je woont dichtbij mij Ga je ook streekwedstrijden rijden? Dan zie ik je misschien wel eens !aa okee waar woon jij dan ?jaaa ik rij ook streekwedstrijden
noorhermans1 schreef:o, rachelle krijgt trouwens deze deken http://www.ej.nl/products/10000028/3310013/aa leuke deken hoop dat hij lang heel blijft
xx_bente_xx schreef:idd dit topic gaat best snel maar volgens mij super gezellig!!We kunnen het ook gezellig maken!
eeum als je fotos er in wilt hebben kun je het het best via tinypic.com doen das echt een goede site!dan moet je de link in je bericht plakken en dan komt er een foto tervoorschijn
Lynn_FDA schreef:Haha oja Denise wil je je even voorstellenDat had ik al gedaan! Moet je iets terug lezen!