Daarom, en veel spierpijn maaroké. Wordt dit topicnog wat drukker? Ik ga vandaag een galajurkje kopen, bijpassende schoenen, nog wat andere kleren enzo. Nog geen ideemet welke vriendin, of waar.
Fijn Ik kan waarschijnlijk voor mijn wedstrijd van volgende week nog maar 1x rijden Mag met proefwerkweek niet naar de manege van mn moeder, en dat begint donderdag.. Dus mag woensdag ook niet Dinsdag les en maandag kan mn moeder niet.. Heeel misschien dat we vrijdag middag nog gaan en anders moet ik mn vader overhalen dat ze het weiland in mogen, maar dat wordt flink zeuren.. (Hij vind het vreselijk als ze ook maar een paar spoortjes achterlaten..) poedersuiker weer.. Kan ik eindelijk na 2maand weer op wedstrijd, heb je dit gezeur Ik wil nu echt zomer
jij hebt iig nog 2x in de week les en kan nog in het weiland toch? Die van mij mag het weiland niet in en we kunnen de meeste dagen niet bij de bak komen.. En het is altijd al zo'n stresskip Nouja, we zullen wel zien hoe het gaat, we gaan gewoon lekker rijden en ik ben dan al tevreden als we gewoon de proef rond zijn gekomen, want hij kan er ook niks aan doen Ben ook wel benieuwd wie er allemaal meedoen (weet iig al 4 anderen..)