Nouuu, ik ben Denise, ben 15 jaar! Ik kom uit Deventer en heb 2 poooownies! Floor (new forest, heb ik bijna 1 jaar) en Speedy (draver, heb ik al 4 jaar) Ik rij al 9 jaar paard en rij ook wedstrijden met Floor. Speedy daar heb ik wedstrijden mee gereden maar dat gaat niet meer omdat ie geblesserd is, ik kan er nu alleen nog maar buitenritjes maken! En met Floor rij ik op dit moment L1+2 dressuur & B+1 springen (nog maar 2x gestartd)
Regendans
Geplaatst: 21-03-13 18:14
leuk!
en omdat ik net uit school kom en het laatste uur nederlands heb gehad gestartd is een voltooiddeelwoord. kan dus niet met dt en al helemaal niet met td het is met een t
Haha ik ken jou denkik ook het beste uit dit topic Ik was even rijden en heb snel gegeten haha, ik ben niet zo'n held in quoten en alles dus vind het fijn dat jij het alvast heb gedaan thanks! En veel plezier met wandelen!
Ik ben een beetje dood in me variatie van me smilies, ik weet er niet heel veel uit me hoofd haha
Even een vraagje hoe doe je zo'n titel in je onderschrift zetten van 'het nieuwe kletstopic van de new Forest eigenaren' maar dan als je er op klikt dat hij door linkt naar dit topic?