Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
AngelsDitch schreef:Rosa is wel erg lastig voorwaarts te krijgen... een tik met een zweep reageert ze alleen op met een bokje en verder niks... geen versnelling of veruiming of beter op het been... echt minnetjes... ze is gewoon veel liever lui dan moe. Dat is wel balen. Ik weet ook niet zo goed hoe ik dat kan aanpakken, aangezien ik zelf niet rij.
supertammy schreef:Als er als reactie op de zweep alleen maar een bokje komt zou ik er meteen nog een tweede tik achteraangeven. Ik weet niet hoe goed jouw ruiter kan blijven zitten.... best kans dat er nog wat bokjes achteraankomen. Ik denk dat dit wel iets is waar je even voor moet knokken. Het kan moeilijk zijn om daar doorheen te komen. Op een gegeven moment wordt zo'n pony een beetje zweep-moe.
Waarschijnlijk denkt Rosa dit: "Ow, als ik niet doorloop en ik krijg een tik, dan geef ik gewoon een bokje. Hoef ik nog niet sneller te lopen."Lang leve de luie forester! Hihi... je mag wel wat peper uit Tammy haar achterste lenen.
Neonlight schreef:Jaja, hier komt de luie forester naar boven. Goh, klinkt erg bekend.Ik ken er meer, en dat is ook goedgekomen.
Namelijk een valkje.