Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik ben ook trots op je!
Ooit kom ik ook nog wel eens met een bewegende ava!
Kost me wel moeite om hier weg te ko,men nu ik die Duffy luister! Meeeeeen, wat een muziek!
Ik heb het láten doen!

supertammy schreef:Ik heb echt een beetje ruzie met bokt. Probeer mijn ava te veranderen, maar nu staat mijn oude er weer!Triest!
Die Duffy is echt goed! Heb dat mercy nu al 3 keer geluisterd en nu Rockferry.... ga eens kijken wat er nog meer is. Het doet me een beetje aan Amy Winehouse denken.
Wat een topserie!
Roos is echt een schatje om te zien!
En er zijn jury's die liever hebben dat de kinderen het zelf doen, vandaar waarschijnlijk de 6 voor verzorging.
). Verder is ze met name op de linkerhand in de wendingen teugelkreupel, door gebrek aan impuls. Dat is eigenlijk het grote probleem in de draf. Galop is netjes, op de eerste keer aanspringen na, erg jammer.AngelsDitch schreef:We zijn ook heel druk bezig om haar nageeflijk te laten lopen, maar Rosa vind het erg moeilijk.
Ik denk dat jullie te lief voor haar zijn. Correct me if i'm wrong, ik kan het natuurlijk ook helemaal mis hebben.