Opzich ben ik nu wel tevreden over me wedstrijd set voor dressuur alleen die van springen moet nog wel komen: wat ik heb zijn me zadel hoofdstel martingaal alles voor me zeker en me dekje me zwart lak zweepje en zwarte lak springschoen wat ik nog wil is een nieuw borsttuig met van die donkerblauwe stieken dingen en donkerblauwe beschermers haha
indoor brabant heb ik erg leuk gevonden ook nog een mooi dekje met oormutsje en een springzweepje kunnen vinden!
helaas ook slechter nieuws Sandor mag ik niet rijden , hij heeft medicijnen van de dierenarts omdat hij zo aan 't hoesten is... dacht dat het minder werd maar vandaag kwam er ook snot uit zijn neus en was hij weer aan t hoesten gisteren had ik dan ook les maar die heb ik gereden met paard van me zus (Nox) , ging wel erg goed vandaag buitenritje op hem gemaakt, ging ook prima.
Nou eigenlijk was het best leuk Alles is helemaal uitgelegd en alles is laten zien, was wel interessant Bo heeft een heel net gebit, ze had alleen een paar scherpere randjes, maar niet zo erg dat ze er last van had, ze had wel een restje van een wolfstandje zitten waar ze last van zou kunnen hebben want der huid er omheen was best rood. Alle tandjes zijn weer glad gevijld en het restje van het wolfstandje is weggehaald. Me vader vroeg iets over de vakjes van de tanden die gevuld zijn en dat gaat per jaar en tot de 8 jaar kun je gemakkelijke de leeftijd schatten dus hij schatten en zij 'tussen de 6 en 7 jaar' Bodea is 6,5 dus dat klopte helemaal haha
Nou ik moet nog helemaal aan geschiedenis voor morgen beginnen dus daar ga ik maar even hard aan werken