Jemig meiden.... het is niet de bedoeling dat we volgende week alweer deel 4 moeten openen hoor... daarvoor heb ik niet zo hard gewerkt aan de beginpost van dit deel...
Jeetje... in 1 dag tijd 9 bladzijdes vol kletsen... en dat bijna maar met z'n drietjes, op een ander af en toe na.
Wel leuk te zien dat we een nieuw gezicht erbij hebben. Welkom Andante!! Mooie pony heb je!
Jeeeeeaahhh ben super blij met mn nieuwe telefoon!!! Mn oude (samsung u600) heeft het begeven, dus moest echt een nieuwe... maarja wilde niet een te dure. Nou heb ik een prepaid gekocht en die simlock vrij laten maken. Heb een LG shine.... en die wilde ik altijd al... lalalala... ben blij!
heb echt super veel zin in morgen (wedstrijd met Blacky ) moet vandaag trouwens tot 3uur naar school... overal geen zin in nouwjaa, meot nu wel weer gaan : ( anders ben ik zo ook nog te laat weg hier... doei!!
Yeahhh margriet, we krijgen door jou super opening echt veel nieuwe leden! Gezellig En Jorine ben je nu uit dat topic gestapt dan? Wij zijn toch veel leuker hé!