hahah ik heb al een hele set gemaakt die ik woensdag met de les aan doe:
ik: bruine robby's broek witte polo licht roze trui bruine sokken. (handschoenen zijn wel blauw...) zwarte cap zwart, roze met wit robby's jasje zwarte kingsland bodywarmer
rachel: zwart zadel, singel enz. zwart hoofdstel met lage neusriem zwarte 3 in een bescherming voor en achter zwarte springschoenen met bont voor ( als ik ze nog niet heb witte) en bruine neopreme achter bruin, wit, roze robby;s dekje.
Leuke foto's Zo te horen wat IB wel leuk. Ben zelf niet geweest. Had in de eerste plaats geen geld, daarna geen tijd en ik zou dan ook helemaal alleen moeten gaan Dus ik heb het ook dit jaar maar overgeslagen Ben daar volgens mij in totaal 2 keer geweest
Gister en vandaag ben ik Boelie even gaan poetsen en stalletjes uitmesten. Heb weinig tijd momenteel. Kwam donderdag er achter via schoolmail dat ik schijnbaar nog Microsoft Acces opdrachten klaar moet hebben tegen het einde van de stage. Dus kan hard aan de slag gaan na stage en in weekenden om ff dat hele lesboekje af te werken En daarnaast houd ik nog een site bij die bij een RPG hoort, dus druk druk druk. Gelukkig is Boelie nog jong en hoeft hij zijn energie nog niet kwijt te raken door gereden of gelongeerd te worden
Dankje.. Heb net wel even Boelie gered van een overdosis aan energie en verveling door te weinig hooi Iemand anders had de stallen al grotendeels uitgemest voor me vandaag. Er zijn 2 bijrijders voor de Friesjes, dus ik denk dat een van die twee de stallen gedaan had. Had ze Boelie een hoopje hooi gegeven dat mijn 3 konijnen per dag krijgen. Behoorlijk weinig vond ik voor een groeiende jaarling En daarnaast een hele kilo aan brokjes, wat ik weer te veel vond. Hij is niet te mager of te sloom, dus hij hoeft van mij echt geen hele voerschep aan brokjes te krijgen Dus heb er wat uit geschept om te voorkomen dat hij straks ontploft door de extra energie. En natuurlijk meer hooi gegeven, zodat hij genoeg te doen had vanavond en daar z'n energie uit kan halen
Ze waren afgeprijsd toch? Ik heb nog even getwijfeld want vindt ze ook zo geweldig! Maar ik heb al best wel veel dekjes haha dus toch maar door gelopen