Ik heb me proeven gereden, gingen niet zo, ze had haar dagje niet helemaal, ze deed een beetje lastig met alles maarja we hebben de punten nog niet maar die zullen niet heel hoog zijn haha
Haha ja Punten vallen me nog reuze mee 174 en 181 dus nog wel een wp
De laatste tijd gaat het niet zo lekker met het rijden, we hebben onze 'up' gehad en nu zitten we echt in de 'down' periode. De tandarts komt binnenkort ook weer om de boel na te kijken. Heb volgende week springwedstrijd en dan die week erop dressuur en dan die week daarop weer springen en dan mag ze een paar weken thuis blijven, ze vindt het nog steeds erg spannend om in een andere bak te lopen met allerlei vreemde paarden, het gaat wel steeds beter met de spanning dus er zit wel vooruitgang in maar ze verdient wel een paar weekenden rust
Ik hoop het ook, maar ben nu ook best veel aan het springen geweest en dan valt me dressuur ook altijd een beetje terug, maar we zitten echt in een dipje haha maar daar komen we wel weer overheen haha
Noor, heb je trouwens een foto van je jasje en dekje?
Lynn_FDA
Geplaatst: 16-03-13 21:00
Alweer er af gevallen( Ik heb echt een poedersuiker week!) Zag me al zo weg gaan , ik hing onder hem...kon zij hoeven van de onderkant gezien. toen is het bit door de midden gebroken en had ik Niks meer. WAren beide geschrokken
Ik heb wel een foto van het dekje alleen die staan op de camera, en ik ben aan het oppassen. Miss kom ik morgen wel, mijn gaat miss standhouderpsassen halen . Lynn wat poedersuiker dat je gevallen bent.... Geen pijn!?
Tja ik ben echt nooooooit 'echt' gevallen( kijk opstappen zonder zadel en me teen er weer aan de andere Kant afvallen telt niet) en van blizzard Ben ik nu al 4 keer afgevallen.. En nu al 2 x in een week