Bij mij ging het lekker! Was met Donja dit keer, hadden we C-M gestart, dus was 80 cm of 70? ik weet al niet meer Met dressuur hadden we 191, stonden we bovenaan mee Daarna cross, 1 keer pakte ze het bit vast ver voor de sprong en nog een bijna weigering op de afsprong, maar die telden dus allebei niet als weigering . maar had wel een balkje op de in-uitjes springparcours was ook foutloos Maar daarmee dus 147 punten in de cross en daarmee bleven we eerste en hadden we een mooie deken gewonnen!
Jaa helemaal Ik heb volgende week crossles in Ede met Reinout, dus dan gaan we mooi afsprongetjes en waterbak oefenen. Maar eerst eens kijken hoe die dat morgen aanpakt
dat is het laatste weekend van mijn vakantie geloof ik, hmm.. moet ik even kijken.. want heb daarna toetsweek ligt eraan wat ik de hele vakantie al heb gedaan of ik wel of niet ga kijken denk ik
Jetske
Geplaatst: 09-10-09 19:25
Hihi, is voor mij ook het laatste weekend van de vakantie. Ik heb het eerste weekend van de vakantie SGW en in het laatste weekend Gelukkig heb ik eerst nog een week normaal les en dan pas proefwerkweerk
jaa ik hoop het ook moest gister een toets nederlands maken die voor 25% meetelt. en dan aan het eind van de 6e heb je dus 100% en dat is dan de helft van je examen dus die toets gister telde dus voor 12,5% voor m'n eindexamen