waaaaaaaaaaaaaaa Joyce mag wer gaaan rijden met de zwarte hengst!! de schieffel is rusitig
_BlackPearl_
Geplaatst: 07-03-09 19:03
Jeanine -» super dat ze er weer mee mag rijden!
Ypie -» super he!!!! gefeliciteerd!!!!
_BlackPearl_
Geplaatst: 07-03-09 19:08
even een verslagje van mij en Omar van vandaag hadden vandaag weer wedstrijd moest helaas pas om half 4... en is ook nog heel dichtbij, dus had al heel veel tijd om in de stress te zitten en dat zat ik ook... dat kwam allemaal door Omar... gister liep hij echt niet lekker, met les gingen we proefje rijden maar ik vond het gewoon echt niet lekker rijden... en na die tijd ook nog heeeel lang gekloot omdat hij niet op de trailer wou... allemaal erg lang verhaal... nouwjaa, daar aangekomen dacht ik dat ik proef van vriendin nog wel kon zien, zag ik haar al bij de trailer staan, liep het super voor... dus direct opgezadelt enzo, en naar de bak, toen kwamen we dr achter dat het nog best mee viel, en we hadden nog een half uur om in te rijden, dat was precies goed inrijden liep hij heel lekker had ik echt niet verwacht, want gister liep hij gewoon echt niet lekker... toen proef, die ging erg netjes vond ik zelf, was echt super tevreden was best hoog gejureerd, en zoals altijd daar worden je punten omgeroepen na de proef van diegene na jou dus lekker uitstappen, en dus werden even later mijn punten omgeroepen: 221!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ik viel bijna van Omar af xD waren ook dik 1e!! en hebben de bedumbokaal gewonnen dat is een prijs die word uitgerekent aan degene die de hoogste punten heeft in de B, of L1+L2, M1+M2, of Z1+Z2 en wij hebben hem dus voor de L1+L2 gewonnen de hoogste 3 wedstrijden (van de 6 die je daar kan rijden) tellen mee, en wij hadden precies 3 gereden hebben zown tas gekregen voor je laarzen en cap :
diegene die opeens het topic in kwam met haar domme bericht -» euhh, ga ergens je vervelen ofzo... want al die berichten die jij plaatst zijn erg sneu...
ik had even een vraagje, ik ben al een tijdje op zoek naar een dressuurzadel. gister was de zadelmaker gekomen met een dressuurzadeltje, maar hij bleek te groot te zijn. hij had geen andere want dit was de kleinste maat die hij had. maar ik hoor wel vaker dat nf-ers een wat andere bouw hebben. als je bij divoza bijv. een deken besteld dan staan er ook aparte NF maten. ik vroeg me af welk dressuurzadel jullie op hebben liggen
alvast bedankt!
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 08-03-09 11:52
New Forest is gewoon een aanduiding, net als cob een maataanduiding is. New Forest is in de dekens maat 165, meeste foresters passen die niet. Dressuurzadel, ik weet dat Sulaatik's Cappuccino, en dat is echt een ronde forester, een Kieffer Lusitano had. Fijn zadel vond ik, zit erg fijn, paste hem ook heel goed.
Heee! Birgit super zeg, gefeliciteerd! Ik heb een Wintec dressuurzadel erop liggen, op het moment met een rode boom(wijd), maar moet er eens naar kijken of het nog wel goed ligt.. En heb een JC Saphir springzadel met medium boom
bedankt allemaal voor de *met gebrek aan een beter woord* zadels
ik zal ze allemaal even op internet opzoeken en eventjes kijken of het misschien wat is! ik had ook al bedacht dat we misschien bij Divoza kunnen gaan kijken, en als er dan echt wat tussen zit, en we kopen het, dan laten we de zadelmaker (Feike) er nog even naar kijken
ik was vandaag voor het eerst 'alleen' op buitenrit geweest met Chico. aangezien hij niet echt verkeersmak is vond ik het vet goed dat hij er niet een keer vandoor is gegaan. ik was samen met Tessa (op de fiets) naar mijn huis gereden en weer terug! ik heb wel foto's maar die moet ik nog even op de computer zetten
zal nu een presentatie gaan maken voor school, dus de foto's zet ik binnenkort wel eventjes op bokt
woensdag heb ik weer oefenparcours. had besloten dat mijn zusje ook maar een keertje mag. wel 40 cm. maar oke het gaat om het idee
en dan heb ik vrijdag schoolfeest!! tot half 1, dus zal ik ongeveer 4 uur in bed liggen. en dan heb ik die zaterdag erna wedstrijd nouja, we zien nog wel hoe brak ik dan aankom zetten
Joyce rijdt haar NF'ers, met Kieffer dressuur, 17 inch! en spingen stubben, 16 inch!
_helga_
Geplaatst: 08-03-09 21:43
hallo iedereen!!
was met het paard van mijn vriendin gaan wandelen. en die heeft 2x tegen mijn rug getrapt en ze ging heel de tijd steigeren en bokken.. en was zo boos dat ik er mee naar de rijbak had genomen en 5minuten achter elkaar heb laten galopperen tot dat ze bijna neer viel.. was egt zoo boos! normaal is ze heel rustig! en nu schrok ze overal van!
en we hebben nog een fries met hele langen manen.. ik kom daar aan vanochtend voordat de eigenaar er was en schrok me kapot! de helft van zijn manen waren op gegeten door een ander paard
en zaterag avond had een pony koliek dus moest de dierenarts komen.. en moest vandaag alleen voor al mijn verzorgpaarden zorge.. maarjah.. had dus wel egt een k*t weekend!! (beetje lang verhaal)