Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jorine_Falco schreef:groot ongeluk gebeurt hier. Vrouw aangereden door een vrachtwagen., buurvrouw van een goede kennis van mijn ouders. Mevrouw was 80 jaar.. ziet er niet best uit. trauma helikopter gekomen!
Jorine_Falco schreef:Ik wil later het liefst heel kleinschalig beginnen, op m'n 17/18e met het doorrijden/rijden van paarden. Gewoon af en toe, met een normaal baantje ergens erbij. Dan wil ik in Overijssel gaan wonen, waar mijn twee halfbroers nu wonen met hun vriendin. Daar wil ik het liefst een boerderij kopen met wat stallen wanneer ik zeker weet dat ik een hele leuke vriend heb en er geld voor heb. Daar wil ik meer opleidingen gaan voeren voor wat daar allemala voor nodig is [Sale&Marketing dus].
Bij die boerderij laat ik 20 stallen bouwen en twee grote weilanden en 1 kleintje,en een bak. De stallen worden hier door bezet:
- Een aantal inrijdpaarden die moeten worden ingereden en doorgereden [een stuk of 3]
- Een aantal handelspaarden [een stuk of 5]
- Pensionpaarden [5]
- Een paar paarden die iets (opnieuw) moeten leren, bijvoorbeeld een angst voor springen, trailers, in de bak zadel etc. [een stuk of 5]
- 1 eigen paard voor mij & man.
Klinkt lekker onrealistisch hé?En toch wil ilk 't. Ik weet he tis een soort van pennydroom, maar dit lijkt me voor mij echt fijn. Ik kan natuurlkijk altijd eerst 15 stallen laten maken..
Jorine_Falco schreef:Daarom. Wie weet over en jaar wil ik weer iets anders.. maar in de paarden blijf ik altijd.