Mensen ik lees morgen weer bij. Ben echt kapot. Met terug van de paardjes. Moest erzoals altijd op de fiets heen maar ben keihard gevallen in het weiland op me knie.. Doet best pijn. Ben heeel erg moe en voel me slapjes. Dus ik ga maar snel me bedje in. Morgen dus de toetsen..
Heee Ik ben ook weer thuis, heb maar een klein uurtje om aardrijkskunde en economie te leren en moet nog beginnen voor morgen haha want vanavond gaan we oefenspringen
8 tot 3 school , 1 pw : gelukkig 8,5 en so ne cijfer weet ik niet. Daarna film gekeken op school voor Afrika (ik ga naar Afrika met school) en toen om half 6 eten en over een half uur naar Jewel vanavond betoog af maken haha
lessen zaten echt hele fijne stukken tussen, supper nageeflijk en mooi hoog in gesteld, alleen toen ging ik stappen, ging er een knop om, kon ze allleen nog meer stilstaan.... toen heb ik haar met een zweepjke naar voor bonjourd
Haha Noor fijn dat er toch nog mooie stukken inzaten Ik ga zo maar slapen, ben echt kapot sta morgen maar iets eerder op om me toetsstof even door te nemen want leren lukt nu ook niet haha
Ik ben alweer even thuis van school Aardrijkskunde so ging goed Economie so ging ook goed, had hem alleen nog niet af
Vandaag ga ik toch maar niet naar indoor Brabant, heb best wel veel huiswerk en moet nog beginnen aan een pw Frans voor morgen van grammatica van 3 hoofdstukken en heeel veel woorden en zinnen